Moet ik mij zorgen maken? Bloedverlies menstruatiepijn

<p>Hallo allemaal, </p><p>Sinds vorige week zijn mijn vriend en ik erachter dat ik zwanger ben. </p><p>Dit was een redelijke schok voor ons, het was niet gepland. (Ben zelf 19 en mijn vriend is 25) ondanks dat het niet gepland was hebben wij toch besloten het te houden en zijn er meer naar uit gaan kijken.</p><p>Nu heb ik sinds 2 dagen last van bloedverlies. Eerst was het nog redelijk donker bloed. Maar vanaf gisteravond last van helderder bloed en ook wat stolsels en menstruatiekrampen. Ik en mijn vriend maken zich best zorgen ondanks dat de verloskundige ons gister heeft verteld dat zij zich geen zorgen maakt. </p><p>Natuurlijk kan ik de verloskundige weer bellen maar ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen hierin. (Klein beetje bang dat mij word gezegd dat ik te overbezorgd ben...) </p><p>Als jullie verder nog tips voor mij hebben zijn deze ook super welkom omdat ik helemaal nieuw hierin ben ! </p>

Ik zal zeker gelijk de verloskundige bellen.... heb zelf een miskraam gehad en zo begon het wel bij mij.
maar zal zeker gelijk bellen want het hoeft natuurlijk echt niet zo te zijn.
succes en hoop dat het niets ernstigs is?

Ik denk dat er weinig anders opzit dan af te wachten, of te vragen of je (eerder)op controle mag komen bij de verloskundige. Hoe lang denk je zwanger te zijn? (Wanneer was de 1e dag van je laatste menstruatie?)Ik heb bij 8 weken plotseling vrij veel bloedverlies gehad (na een goede echo) en de moed zonk me in de schoenen. De vorige zwangerschap was namelijk een missed abortion (dus dood vruchtje, maar dan juist geen bloedverlies). Maar inmiddels bijna 37 weken dus bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te zijn. Ik moet wel toegeven dat ik er ook weinig krampen bij had, alleen een beetje lichte krampen toen het bloedverlies al afnam.Veel sterkte tijdens deze onzekere tijd, ik hoop dat het toch goed blijft gaan!

Ik heb ook last gehad van kramp en bloedverlies. Dit was de innesteling van de vrucht. Komt vaak voor in de eerste weken van de zwangerschap. Ik heb toen een echo gehad, was toen 6 weken zwanger, en kon al goed zien dat er een kleintje in mn buik zat. Nu ben ik 17 weken en gaat alles goed!

Ik heb ook last gehad van kramp en bloedverlies. Dit was de innesteling van de vrucht. Komt vaak voor in de eerste weken van de zwangerschap. Ik heb toen een echo gehad, was toen 6 weken zwanger, en kon al goed zien dat er een kleintje in mn buik zat. Nu ben ik 17 weken en gaat alles goed!

Elinex, hoe gaat het nu? Nog steeds dezelfde symptomen? Als ik jou was zou ik toch de VK gelijk bellen. Met name omdat je nu helderder bloed hebt. Succes! Ik hoop dat het goed met je gaat! 

Terug
Bovenaan