Moet ik mij zorgen maken? Bloedverlies menstruatiepijn

Bedankt allemaal voor jullie reacties. 
Inmiddels al minder last van bloedverlies. 
Volgens de VK moet ik gewoon afwachten tot mijn eerste afspraak (30 aug). Toch vind ik dit heel lastig. Ben nu iets meer dan 6 weken zwanger en elke dag lijkt wel een week te duren....
Als jullie nog verdere tips hebben hoor ik die graag. 
?

tja, in januari zeiden ze bij mij het kan 2 kanten op. Ik had al bloedverlies, toen ik een echo kreeg (redelijk vroeg) en daar een kloppend hartje te zien was. Daarna kreeg ik ook krampen alsof er een broekriem veel te strak is aangetrokken. En dan nog kunnen ze zeggen. Het kan alle kanten op, het kan goed gaan of het wordt een miskraam. bij mij werd het dus een miskraam.je kunt vragen om een vroege echo, bij het UMC bestaat zo een afdeling, vroege fase zwangerschapsterkte

Ik vind het echt super raar van je verloskundige dat je niet gelijk mag komen!! Misschien moet je meer zeggen dat je er mee zit ofzo want dit kan echt niet.. ze mogen je niet zo in spanning houden 

Ik mocht bij mijn verloskundige meteen langskomen toen ik me zorgen maakte om bloedverlies! Ze zei: stress is erger voor de baby dan dat bloedverlies dus als het jou geruststelt kom maar gewoon langs. Op de echo zagen we een prachtig krachtige hartslag. Nu inmiddels 15 zwanger. Dus hopelijk gaat het bij jou ook goed! Gewoon bellen en zeggen dat je je erge zorgen maakt. Sterkte!

Ik had een paar maanden geleden hetzelfde met 8 weken en dat werd een miskraam, een hele vroege al, bleek achteraf.

2 maanden later had ik mijn eerste menstruatie weer na de miskraam en niet een beetje, nee, anderhalve week zwaar ongesteld. Dus gewoon door met alles, qua eten en een drankje op z’n tijd.
Even daarna voelde ik me zo moe en slecht, dat ik 2 weken erna toch maar een test deed, ook al kon het eigenlijk niet zo zijn. Hartstikke zwanger, al bijna 7 weken!
Kan dus echt alle kanten op, succes ermee, en zorg gewoon dat je langs mag komen, gewoon doen!

Terug
Bovenaan