moet ik mijn dochter nu al meer voeding geven?

je kan de fles verhogen aangezien ze idd wat zwaarder is.
maar als ze ook zoveel drinkt dan wordt ze ook steeds zwaarder en zwaarder.
stel dat ze op een gegeven moment te zwaar wordt of is, dan zou ik echt voeding voor hongerige beebie's aanraden. moest ik ook voor allebei mijn kindren en het werkt perfect! helemaal geen extra calorieen en ze slapen er ook heeeeerlijk op!
 
je kan de fles verhogen aangezien ze idd wat zwaarder is.
maar als ze ook zoveel drinkt dan wordt ze ook steeds zwaarder en zwaarder.
stel dat ze op een gegeven moment te zwaar wordt of is, dan zou ik echt voeding voor hongerige beebie's aanraden. moest ik ook voor allebei mijn kindren en het werkt perfect! helemaal geen extra calorieen en ze slapen er ook heeeeerlijk op!
 
tegen mij hebben ze gezegd dat ze tussen de 160 en 180 ml voeding per kg lichaamsgewicht per dag mag hebben
dus 160 x 5 kg = 800 ml per dag

ik zou gewoon proberen.

groetjes danielle

 
Schema flesvoeding
Gewicht Aantal voedingen/ per 24 uur Afgestreken schepjes poedermelk Water in ml Totaal voeding in ml
tot 3 kg 7 2 60 65
3,0 tot 3,5 kg 6 3 90 100
3,5 tot 4,0 kg 5 4 120 135
4,0 tot 5,0 kg 5 5 150 165
5,0 tot 6,0 kg 5 6 180 200
meer dan 6 kg 4 6 180 200
 
das wel heel veel ja!! nou ik heb geprobeerd om haar 150 te geven maar krijgt zemeestal niet op en als ze het wel op drinkt spuugt ze het weer uit! dus dat is dan ook weer niet goed!

Ik heb friso comfort. en heb van het weekend friso extra voor hongerige baby's gekocht.
Ik doe nu half om half schepjes maar toch is het nog niet goed! moet ik dan helemaal overstappen op friso extra? ben zo bang dat ze straks weer krampjes krijgt dan slaapt ze helemaal niet meer!!


jullie nog tips voor mij??
 
das wel heel veel ja!! nou ik heb geprobeerd om haar 150 te geven maar krijgt zemeestal niet op en als ze het wel op drinkt spuugt ze het weer uit! dus dat is dan ook weer niet goed!

Ik heb friso comfort. en heb van het weekend friso extra voor hongerige baby's gekocht.
Ik doe nu half om half schepjes maar toch is het nog niet goed! moet ik dan helemaal overstappen op friso extra? ben zo bang dat ze straks weer krampjes krijgt dan slaapt ze helemaal niet meer!!


jullie nog tips voor mij??
 
Terug
Bovenaan