moet iui 2 beschouwen als mislukt

A

Anoniem

Guest
Hoi Allen

Ik heb er even de pest in. Vandaag is iui 2, maar kreeg net te horen dat we van deze poging niets hoeven te verwachten. Mannetje heeft matig zaad ingeleverd (hij heeft hoge koorts gehad)
Moest net even geweldig huilen. Ik ben er erg verdrietig om. Gyn vertelde dat we beter nu door kunnen gaan met ivf. slik..................
Ik heb nu erg veel zin in de vakantie en dat duurt nog een paar weekjes.
S***....... dit is niet leuk

Lydia

Hoi Lydia,

Moet je nog voor de inseminatie of blazen ze die ook af????
Aan slecht zaad door koorts kan je mannetje ook niets aan doen, maar het is wel zuur!!!
En dan gelijk voor IVF door. Oef, dat is inderdaad even slikken. Laat je tranen maar even de vrije loop.

Liefs, Kippie.

Wat vervelend zeg voor je, heb je je er toch weer helemaal voor gezet, gaat het niet door! Of heeft de inseminatie toch plaatsgevonden? Dan kan ik alleen maar zeggen: er hoeft er maar één goede bij te zitten............

Hou je taai!

Groetjes, Pleun

He meid,

Jeetje zeg, ik kan me voorstellen dat je hiervan even de schrik in je lijf hebt. Je "verheug" je toch weer op zo'n nieuwe kans. Hebben ze het zaad wel ingespoten bij je, of hebben ze het meteen helemaal afgeblazen? Je man zou ook wel balen, is voor hem ook moeilijk. Meid, ik voel echt met je mee, al die ellende voor een kindje, WAAROM? IVF is ook een heel zwaar proces, maar aan de andere kant............ligt volgens mij het slagings percentage wel een stuk hoger dan bij IVF. Is heel moeilijk om zo te denken en daar heb je nu niks aan. Ga eerst lekker op vankantie met je hubbie, lekker ontspannen en van elkaar genieten. deze kan je nu lekker drinken in je vakantie, hmmmmm.
deze is voor jou en je hubbie.

Kruimel

Hoi Kippie, Pleun, Kruimel

De iui poging gaat straks wel door, moest allen heel hard slikken, toen ze het medegedeeld hadden.
De zon is hier net doorgebroken, misschien zit er toch nog een goed zaadje tussen.
Ik snap niet waarom je dan nu gelijk doormoet voor ivf, we weten dat ik gewoon zwanger kan worden, dit is wel een heel harde conclusie van de gyn vind ik. Gyn was wel aardig, maar ik weet niet zo goed wat ik met al deze info moet
Maar goed, ik heb enorm zin in de vakantie, we gaan naar belgie, tegen de franse grens, maar dit duurt helaas nog 2 weken

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Ik begrijp dat je nu heel erg verdrietig bent, maar koppie op meid.... Als de inseminatie toch heeft plaatsgevonden is er nog niets verloren. Ik schrijf ook mee op een ander forum en daar is een meisje zwanger geworden van een hele dramatische score. Ze wilden niet eens insemineren, maar zij had zoiets van .. ik ben er nu toch dus doe het maar gewoon. En wat denk je? hartstikke zwanger..... Ik weet dat iedereen met verhalen aankomt, (word ik zelf ook altijd hartstikke moe van) maar wil je toch een hart onder de riem steken.
Heel veel succes!!!!!

Liefs Suusje

GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er hoeft er maar 1 tussen te zitten, dus wie weet. Ik zal heel hard voor jullie .

Heej lieve Lydia,

Kom op he!!!!!!!! Er hoeft  maar 1 topper bij te zitten, dus wie weet!!! Je hebt gewoon alle kans!!! Dus ga niet zitten doemdenken, hoe moeilijk dat ook is. Ga nu leuke dingen doen, ontspan je, de ltste dagen van de wachtweken zullen nog weer spannend genoeg worden. En wie weet...... is de IVF wel helemaal niet nodig!!!! En als wel en je hebt daar nog geen goed gevoel over, bespreek dat dan he. Jullie moeten je daar ok bij voelen, ik kan me voorstellen dat IVF ook iets is waar je langzaam naar toe moet groeien, voordat je daar geestelijk klaar voor bent. Toch denk ik ook dat de slagingskans daar wel groter is, maar de belasting voor jezelf lijkt me ook veel groter. Anyway, zover is het nog niet, stay positive!!!!
Ik ga ook voor jou heel hard duimen en dat je mij maar snel gezelschap mag komen houden!!!!

Liefs en een dikke knuffel Scorpy

Terug
Bovenaan