moet iui 2 beschouwen als mislukt

Helemaal mee eens!

Blijf een beetje postief denken (ik weet dat dat heeeeel lastig is) en wie weet........

Ik duim met je mee!  En hopelijk hebben we beide een positieve NOD dag (ik 17 aug en jij 18 aug)

Liefs Indy

He Lydia,

Wat klote zeg,kan me voorstellen dat je enorm baalt...
Hoop toch dat je het een beetje los kunt laten en hoop houdt! Je weet het inderdaad maar nooit! En ben het er mee eens dat je je gevoel wat betreft de IVF bespreekbaar moet maken. Het is toch niet zo dat het zaad elke keer niet goed is? Dus waarom dan niet nog wat pogingen IUI? IVF lijkt me inderdaad zwaarder en voordat wij daaraan beginnen wil ik het een maand of twee met alternatieve wijze proberen...homeopathie,osteopathie weet ik veel....ook dat weet je maar nooit.
Maar de hoop is nog niet verloren...ik duim voor je.

Liefs Esther

Allemaal bedankt voor de lieve en aanmoedigende reacties.
Het was vrijdag ff schrikken, maar we laten ons niet uit de weg slaan. Mijn lieve schat had het erg slecht en heb hem dit weekend  heerlijk verwent. Hij voelt zich beter en ik voel me ook beter. Ik heb de hoop niet opgegeven. Er hoeft  maar een zaadcelletje te zijn die de weg vind . Ik laat deze kans niet voorbij gaan, een kans is een kans. En we gaan voor alle iui behandelingen en niet gelijk voor ivf. We weten allebei dat het goed kan gaan.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan