Moet je buik zakken?

<p>Hallo dames!</p><p>Ik ben nu 38+2 en word helemaal gek van de opmerkingen "oh je buik zit nog hartstikke hoog, dat zal nog wel even duren"! Vandaag drie keer gehoord, het irriteert me echt en maakt me ook onzeker. Moet je buik werkelijk gaan "dalen" voor de bevalling?</p><p>Bij de laatste controle bij de VK vertelde ze dat de baby al redelijk is ingedaald dus verder niet bij stil gestaan dat er ook iets met mijn buik zou moeten gebeuren. Maar blijkbaar is het een ding als ik steeds commentaar krijg.</p><p>Weten jullie dit en is jullie buik "gedaald"?</p><p>liefs!</p>

Mijn buik daalt ook niet echt, vanmorgen nog even nagevraagd en zou zijn omdat ik zelf eerder klein ben en de baby groot, daarom blijft hij "hoog" zitten terwijl hij eigenlijk al behoorlijk ingedaald is. Mss bij jou hetzelfde? 
Ik snap dat je die opmerkingen niet leuk vindt. Net of het aftellen duurt al niet lang genoeg :D

Dat is 1 keer tegen mij gezegt. Op een verjaardag door iemand die ik nog nooit gezien had... Ohhh je bent al bijna uitgerekend? Nou wat zit je buik nog hoog, die is nog niet ingedaald! Uhm wat? Mijn buik zit daar best en als hij nog verder indaald valt hij eruit. Mijn buik is niet van plek veranderd op het laatst hoor. Hahaha gekke mensen heb je toch! 

[quote quote=10255519]Bij mij is de baby volledig ingedaald, maar ook nog steeds een hoge buik. Tegen de ribben aan. Dus zegt niks volgens mij…[/quote]
Bij mij exact hetzelfde. Mijn buik is nooit gaan zakken eigenlijk.

Bij mijn eerste is mijn buik ook pas gaan zakken toen ik ging persen hoor! En hij was toen al weken hartstikke ingedaald, verder kon hij echt niet komen. Niks van aan trekken, zulke opmerkingen.

Ik heb 3 gezonde Kids. Alle 3 met een hoge buik die nooit gezakt is!
Heb me baby's ook altijd hoog gedragen en kreeg daar ook altijd opmerkingen over haha..zelf waren ze soms al ingedaald en toch nog heel hoog...waarom dat is weet ik eigenlijk ook niet zo goed, misschien is dat gewoon een manier van dragen of hoe je baarmoeder ligt haha. 
Niks van aantrekken hoor!!! 

Ik heb 3 gezonde Kids. Alle 3 met een hoge buik die nooit gezakt is!
Heb me baby's ook altijd hoog gedragen en kreeg daar ook altijd opmerkingen over haha..zelf waren ze soms al ingedaald en toch nog heel hoog...waarom dat is weet ik eigenlijk ook niet zo goed, misschien is dat gewoon een manier van dragen of hoe je baarmoeder ligt haha. 
Niks van aantrekken hoor!!! 

Terug
Bovenaan