Moet je buik zakken?

Bij mij gebeurde dat pas 1 dag voor de bevalling. Toen merkte ik ineens dat ik weer een beetje ruimte had bij mijn ribben, maar je zag het niet heel erg aan mijn buik hoor. Ik ben bevallen bij 40+2, maar mijn dochter was bij 32 weken al ingedaald.. erg vroeg was dat. Is echt bij iedereen anders, dus zegt helemaal niks :).

Is allemaal onzin volgens mij. De meeste oudere mensen zeggen dat (mijn mening). Mn schoonmoeder zegt t nog steeds tegen mij terwijl de baby al heel diep is ingedaald (37 weken). Ik zeg dat altijd ja ja, een oor in en andere weer uit. Maar snap dat je t irritant vindt want ik vind dat eerlijk gezegd ook. 

Bedankt voor alle reacties en fijn te lezen dat het heel normaal is dat de buik niet is gezakt! Blijf me toch altijd weer verbazen dat mensen gewoon vinden dat ze overal hun mening over kunnen geven zonder er bij stil te staan wat dat met de ander doet. Heb naast de vele opmerkingen over de buik ook vaak gehoord dat ik toch wel een "bolle toet" gekregen heb. Het laatste wat je will horen als je zwanger bent?
Nogmaals dank en voor de dames die ook nog moeten bevallen, succes met de laatste lootjes!

Terug
Bovenaan