moet mijn kat in laten slapen vanavond

Hoi Meis,

Lees net pas dit berichtje, wat verschrikkelijk naar voor je, kan me zo voorstellen dat je dit liever niet doet. Ik wens je heel veel succes en het is de beste oplossing als je kindje niet meer veilig is.

Heb toevallig eerst je andere berichtje gelezen en ik vind het heel dapper van je dat je er zo vooruit durft te komen.

Heel veel sterkte!

groetjes Nanda

Hey meissie ik heb dus net als Nanda eerst je andere verhaal gelezen.
Ik vind dat je er heel verstandig aan doet. Ik heb zelf de kat van mn man opmarktplaats gezet omdat ik t niet veilig vond voor onze kids. Groot verdriet voor mn man maar wel de beste keuze voor onze kids. Onze kat was gelukkig minder vals en kon n ander thuis vinden. T is erg jammer voor jouw kat maar ik vind t erg dapper van je dat je t hebt gedaan in middels.
Geef Naomi maar n dikke knuffel en jezelf ook natuurlijk!. Hoop dat ze over de schrik heen is.

Jeetje wat een rotbeslissing! Ik heb ook je andere verhaal gelezen en ik merk wel dat je van alles al gedaan hebt! Ik zou een kat die mijn kinders aanvalt ook echt niet willen hebben, zou me echt niet veilig voelen. Maar het zal wel verdriet doen!
Heel veel sterkte!!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan