MOET poetsen!

Hey,

hoe is het met jullie nesteldrang?
Die van mij sloeg deze week in als een bom. Vermoeidheid, harde buiken, zere rug enz., maar ik MOET poetsen, sorteren opruimen weggooien. En ik heb een hekel aan schoonmaken (echt) maar ik heb onderhand de hele bovenverdieping gesopt, alle laadjes en kastjes van de babykamer. Toen 's middags ook nog even de keukenkastjes (hoe kom ik erop?) gesopt.
Thomas kleding is gesorteerd en in dozen gestopt. Ik weet niet hoe snel mijn hoofd dat kind uit het babykamertje in de nieuwe kamer wil hebben, maar ik ben met een vaartje naar ikea gereden, heb een nieuwe kledingkast in huis gesjouwd. En de hele kamer ingericht in 2 dagen. En dat naast de normale schoonmaakkarweitjes. Ik spoor echt niet meer!

Hahahahahahahahaha zooooooo herkenbaar.
Helaas kan ik niet veel meer, als ik al gestofzuigd heb verga ik van de pijn, dus moet echt plannen.

En overigens ook tot ergenis van manlief, want die rent zich rot voor me haha. Omdat ik het niet kan en dus huilend van ergenis op de bank zit, gaat hij het doen zodat ik me beter voel. (lief he zo'n man)

Zo had ik van de week echt zin om de keuken te soppen, keukenkastjes uit te ruimen e.d. Maar ik kon echt niet. Zit dan echt te huilen van frustratie. En hij maar lachen, omdat hij niet kan begrijpen dat ik er écht zin in had om dat te doen whahaha.

Ik plan dus maar veel, maar het is oooo zooo herkenbaar. En dat terwijl ik het bij mijn dochter pas had met 34 weken.

Is de nieuwe kamer van je zoon al klaar? De nieuwe kamer van mn dochter nog langer niet, en ben echt aan het zeuren, want wil haar er over 3 weken uiterlijk in hebben liggen.
Gelukkig willen veel mensen helpen, schiet het nog beetje op.

Heel veel sterkte met je poetsdrang en denk wel aan je lijf!

Liefs

Ik heb er al een paar weken 'last' van. Allerlei klusjes die al 2 jaar zijn blijven liggen, moeten nu!!! gedaan worden. De schuine kanten onder het dak zijn netjes weggewerkt met schuifdeurtjes. De trapkast is opgeruimd en daar staan nu twee stellingkasten. Nu de losse plintjes op het laminaat nog vastplakken, want ook daar erger ik me heel erg aan.
De babykleertjes heb ik allemaal al uitgezocht, die liggen alweer in de kast. Binnenkort de wieg opzoeken en kijken of er nog iets hersteld moet worden.
En ik kan ook heel erg genieten van een schoon huis!

Hier slaat de nesteldrang ook in volle hevigheid toe. Ik poets me suf en dat met twee kids in huis die alles in no time weer vies gemaakt hebben. De babykamer is zo goed als klaar en als het van de week weer een keertje mooi weer wordt ga ik alvast een machine was doen.

Hoi,

Ik zou zo graag veel willen doen maar hier lukt het niet altijd moe en pijn met lopen en staan.
Ook moeten we wachten op de nieuwe kamer van ons zoontje.Volgende week word die als het goed is geleved en als dat dan klaar is, kan ik aan de babykamer beginnen.

Groetjes

hoi dames,

Ben eigenlijk een januarimama (1januari uitgerekend) maar merk dat ik met jullie verhalen meer overeenkomst heb.

Ik merk ook een vorm van nesteldrang, krijg ineens echt de drang dat de babykamer af moet zijn en dat alles aangeschaft moet worden. Helaas nog tot 9 oktober wachten, dan komen de meubeltjes. Maar toch lekker al wat andere dingetjes kopen.

Ik zie wel heeeeel erg veel wat ik nog wil doen en ik erger me groen en geel aan allerlei klusjes die we eigenlijk al eerder hadden moeten doen. Maar eerlijk gezegd blijft het vooral bij ergeren en heb ik niet echt de energie om er iets aan te doen...

Terug
Bovenaan