MOET poetsen!

heel erg herkenbaar, onze dochter van 2 gaat binnenkort naar een grotere kamer. dit kan me niet snel genoeg gaan. mijn man is daar echt heel relexed in. naar mijn idee iets te. ik wil wel heel veel doen maar het komt er niet van ivm vermoeidheid.

succes allemaal.
liefs pieteke

heel erg herkenbaar. onze dochter van 2 gaat binnenkort naar een grotere kamer om plaats te maken voor de baby. mij kan het niet snel genoeg gaan maar mijn man houd me in toom. hij is de rust zelve.

en al wil ik veel doen dan lukt het me niet ivm vermoeidheid.

succes allemaal,

liefs pieteke

Oh... erg herkenbaar allemaal. Wij zijn maar met z'n tweeen en niet eens heel veel thuis, maar toch moet ik poetsen. En inderdaad het uitsoppen van de keukenkastjes... heb het afgelopen weekend ook gedaan. Geeft wel een erg goed gevoel. Morgen komt de babykamer, dus dan kan daar het poetsen en wassen ook beginnen!!

Nou, daar heb ik helemaal nog geen last van. Ik ben ook echt geen type voor huishoudelijk werk en geniet dan ook van een werkster die 2x in de week een ochtend komt. Overigens woon ik in Kenia, anders zou ik me die luxe niet kunnen permiteren hoor. We zijn wel met de babykamer bezig geweest. En ik weet dat ik de kleertjes moet gaan wassen, maar dat komt volgende week of over 2 weken wel....

Terug
Bovenaan