moet toch nog ff wacht pffff!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ga toch maar weer wat typen,want ben nog steeds aan het wachten en wachten......
Mag van me zelf pas maandag testen, dat had de frauenartz ook gezegt, was beter alleen mijn hoofd zeg testen!!!!   Oh oh wordt daar zo zenuwachtig van hé!!! Terwijl ik bij de eerste keer dit helemaal niet had!!! Hebben jullie dat ook of maak ik me gek??? Hoop dat jullie me niet vinden zeuren!!!!
Moest het weer ff kwijt poeh lucht op!!!
Trouwens mijn nod is op 21 juli!!!

Jullie ook allemaal succes met wachten hé!!!

Liefs Sandy

als je nod vrijdag is, waarom mag je dan maandag pas testen?

Mag al op donderdag testen, maar de frauenartz zei nog ff te wachten!!!
Dan zou het zwangerschapshormoon wat hoger zijn vandaar!!!
Twijfel wel een beetje of ik het toch niet eerder kan doen ,maar ja durf het eigenlijk ook niet, maar heb wel klachten!!! Ach ja we wachten maar af!!! En jij al klachten???

heeeeeeeeee wat spannend joh!! Ik zou het niet zo lang volhouden denk ik...vorige keer 3 dagen voor NOD positief getest, maar helaas misgegaan...ik probeer nu pas echt na mijn NOD te testen. Maar lastig hoor! zeker als je al klachten hebt!! Ik moet wel zeggen dat ik eigelijk al zeker wist dat ik zwanger was...ik voelde het gewoon! en nu heb ik veel dezelfde klachten maar nu durf ik niet!!! kan ook veel door de warmte komen he! Mijn NOD is 23-7!!

heel veel succes en hopelijk is het raak bij je hoor!!

liefs sweety

Bedankt sweety,

Ja bij ook spannend ja denk ook zeker zwanger te zijn, maar ja ook bang voor terleurstelling!!!
En bang dat het niet goed gaat heb al mk gehad, dus erg onzeker van geworden, je gaat nu anders over nadenken!!!
Maar ja !!!!
Ja ook veel succees en we houden elkaar op de hoogte!!!

liefs Sandy

ja je kent het dan ook he, die onzekerheid na een MK...ik durf ook niet te hopen dat het meteen weer raak is, maar die ongi krampen..pfffffffffffff nou ja ik wacht wel af. ben gelukkig veel bezig en kan het als ik wil het van me af zetten! zere tepels ook een aders kun je beter zien. Moe valt nog mee, komt ook door warme weer he.
mocht het deze maand niet voor mij zijn wreggelegd vind ik het niet zo erg. na mijn Mk dan lichaam ff rust gehad he.

wacht ze meid!! liefs

Hallo Sandy

Jaa errug is dat wachten he..
Mijn nod is rond de 25ste, en ja je gaat erop letten of je al wat merkt(dat doe ik ook al)
Mijn buik voel anders opgeblazen en op mijn borsten komen puntjes(misschien zat dat er al hihi maar dat valt me nu pas op)
Heb enorme vreetbuien
Misselijk nee, temperatuur verhoging ietsjes..
Tja ga zo maar door

Hoeveelste ronde is dat van jou?

Groetjes ssuss

Ha Suss,

Je hebt ook al wat klachtjes ohoh wat een gewacht hé!!
Het is mijn   5de ronde met de mk meegerekend, dus het zou kunnen heb 2 rondes niets gedaan en nu mocht het weer van de frauenartz, moet er ook a.s. maandag weer heen, ja hoop het wel hé maar weet het ook niet zeker!!!
Wat wordt je er toch moe van hé!!!   Maar goed helpt ook niet!!!

Terug
Bovenaan