moet toch nog ff wacht pffff!!!!!!

Hey Sandy,

ik hoop dat je meer geluk hebt dan mij! De rode mormels maken helaas hun intreden.  Beetje vroeger dan normaal. Ach ja, ik had me er al bij neergelegd. Op naar ronde 9.
Heel veel succes dit weekend! Ik zal voor je duimen.

Liefs Caroline

Heey Sandy

Ronde 5 alweer? tis wat
Ik ben in ronde 1 nog 1 weekje en dan weet ik hopelijk meer.
Ik hoop dat het in 1 keer raak zou zijn tja je weet het niet..

Ga je voor je eerste kindje?
Ik wel.

Groetjes ssuss

Hoi   Caroline en Suss,

Wat balen die rot duivels Caroline bah!!! Wens je de volgende ronde heel veel succes toe hoop dat je dan wel zwanger raakt oké!!!

Suss ga ook voor ons eerste kindje was eingelijk de eerste keer meteen zwanger maar ja toch mk bij 11wkn op 1mei was dat en nu mochten we weer dus hoop dat het is gelukt maar ja das afwachten.

Jullie ook succes met alles!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,
Tjonge wat een spanning zeg! Ik hoop dat je het goed voelt en dat je lekker zwanger
bent!! Maar vind het knap dat je wacht hoor. Weet niet of ik het zou kunnen.
Tja, de dok heeft gelijk.... Maar dat is weten. Voelen is wat anders he?
Ik heb zelf de 26e mijn NOD. In het weekend ben ik wat bloed verloren. Dat heb ik
anders nooit dus ik ben heel erg benieuwd of het misschien innesteling was?
Ik heb die vraag hier wel neergezet, maar helaas geen antwoord gehad.
Succes met wachten en hou je ons op de hoogte?
Liefs melanie

hoi sandy en alle andere..
ppfff     stress stress..
vandaag mijn nod...stiekum getest vanmorgen maar negatief...

we w88 ook maar tot weekend...
suc6 met w88 ennuuhh.... tja... meer weet ik ook ff niet.
Liefs Tine

Hoi Melanie,

Jij ook al in spanning en je hebt al wat bloed verloren,das bij mij niet het geval terwijl ik bij de zwangerschap die eindigde in een mk dat wel had!!!
Maar hoeft niet altijd heb ik net weer gelezen!!! Heb een opgeblazen buik en kan vandaag helemaal slecht tegen de hitte zit al de hele dag binnen. Net het gevoel flauw te vallen   ik  ben na het  eten aan het  boeren en draaierig en mijn borsten zijn ook wat gegroeid, en plas me een ongeluk!!!  Nou een hele waslijst!!
Hoop dat jij gewoon zwanger bent probeer wel te wachten hoor, ja als de test negatief is , dan is dat ook niet fijn!!! ga duimen voor je!!!

Liefs sandy

Hallo Sandy,

Ik snap dat de laaste loodjes het zwaarste wegen. Maar testen op je nod kan ook maar de kans is dat het een heel licht streepje is. En waarom mag je dan 3 dagen later dan niet nog eens testen.Als jij dat toch wilt gewoon doen.

Ik zal met je mee duimen, maar een evetueele reactie moet even op zich laten wachten want wij gaan op vakantie.

Succes en nog wat glitters voor je ******* vangen!!!!!!

Groetjes Nathalie.
Ik hoop veel positiefs nieuws te horen als we weer terug zijn.

Hee Sandy
Tuurlijk heb jij nog dat geduld!!! Het komt helemaal goed, we blijven ook duimen.
Het is je gegund hoor meis!!!
Veel liefs

Terug
Bovenaan