Moet vanmiddag naar de vk

Als het goed is ben je nu geweest. Ben heel erg benieuwd...liefs

hoi,

Had vanmiddag ook al even gekeken als je al wat had geschreven, maar nu nog steeds niets.
Misschien druk met je andere kids en kom je straks pas op het forum.

Hopelijk horen we je snel.

groetjes ida.

Nou, ben dus weer thuis!
Mijn misselijkheid en koortsig?rillerig zijn van 's nachts hebben te maken met mijn houding; ja, ja ! Ik moet op bed schuiner gaan liggen, wel op mijn zij, maar mijn hoofd moet nog hoger. Dan kan de baby niet zo op mijn wervels drukken en moet het beter zijn. Ik moet me ook beter voelen als ik een poosje van bed af ben. Ja, dat klopt dus, overdag heb ik immers geen last.
De pijn onder in mijn rug komt dus ook daar van daan en blijft overdag ook omdat mijn houding verkeerd zal zijn. Dus goed op mijn houding letten en niet zwaar tillen ( onze vk heeft geen kleine kinderen meer die een schone luier moeten, en ook geen 4 kinderen die bergen was maken elke dag....). Dus.......
Voor de rest heeft ze mijn urine gecontroleerd, dat was ook niet helemaal in orde. Zat een spoortje eiwit in en een beetje meer suiker. Daar moet ik dus donderdag voor terug komen en voor worden gecontroleerd en geprikt.
De baby (heb ook even een echo gehad) zag er goed uit, lag nog steeds goed en hartslag was ook oké. Wel zal de placenta er minder uit. Zat veel kalk in en de conditie van de placenta was verslechterd sinds ik 1 nov. ben geweest. Dus daar gaan ze donderdag ook even weer naar kijken.
De harde buiken was alleen maar een goed teken, mijn lichaam was bezig met de a.s. bevalling, en moet het rustig aan doen. Ja, dat wist ik ook wel......

Dus, gewoon afwachten en donderdag weer terug komen......
Ahhhhhhhh, ben het nu al zat!!!!!!!
Maar de baby is oké!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat was wel het allerbeste nieuws van vandaag!!!!

Liefs Hilma.

En bedankt dat jullie zo meeleven!!

Blij dat alles met het kindje ok nog is in ieder geval  Nou maar hopen dat alle rest ook nog eventjes goed genoeg blijft, maar je zult nu in ieder geval wel goed in de gaten gehouden worden.. Heel erg veel succes ermee!

Dus zo zit het! Dat verklaart dus waarom ik het ook vroeg in de ochtend heb en het minder wordt als ik ga zitten! Weet ik dat ook weer...
Balen dat je urine niet helemaal oke was, maar gelukkig houden ze je goed onder controle!
Sterkte met de misselijkheid, hopelijk nog maar even....

Groetjes,
RV

wat heerlijk om te horen dat het wel goed gaat met de baby, maar blijkbaar raakt jouw lichaam bijna klaar met de zwangerschap.....zal dus wel niet lang meer duren.......

spannend......ben benieuwd naar je uitslagen donderdag.

gr mama van MD

Oh... wat Spannend !!!!!!
Wat komt het ineens allemaal dichtbij dan hé ?
Nou sterkte hoor, met die laatste loodjes/weekjes....

Liefs, Annette

Terug
Bovenaan