Mogelijke schimmelinfectie

Tenminste die dat denken beter te weten .
Maargoed dit gaat helemaal nietmeer over haar vraag dus beter antwoord je gewoon op de persoon  die een vraag heeft 
Misschien een tip.

Heel vervelend dir schimmelinfectie.. heb er helaas ook al vaak last van gehad. Buiten de zwangerschap hielp canesten wel bij mij( vooral de zalf vorm) 
Tijdens werkte niet veel meer, enigste tip die ik je kan geven houd alles goed schoon met alleen water en vervang je onderbroek meerdere keren per dag zo is het nog een beetje te doen met de jeuk. Spoelen spoelen spoelen dus. Ik zou aan je vk vragen wat je er het beste tegen kan nemen! Succes! 

Tijdens de zwangerschap ook een schimmel gehad. Heel vervelend. 
Ik kreeg van de huisarts meteen een recept voorgeschreven. Dit was 1 pil die ingebracht moet worden voor het slapen en het was met twee dagen over. 
Succes!

Hallo, er is zalf hiervoor. Ik had ook verschrikkelijk jeuk hele nacht krabben. Ze gaf me een zalf het werkte echt.
Als ze niks geven moet je tegen assistante hars zeggen dat je in probleem ben. 

Sorry een late reactie! Maar heb net huisartsenpost gebeld idd. Wilde wachten tot morgen maar slaap niet van de jeuk, het zijn nu wat bultjes geworden. Die huisarts gaf me aan miconazol te halen, dus ga ik zeker doen. Wordt er echt helemaal GEK van. 

Hopelijk gaat dit met een twee dagen helpen. 

Terug
Bovenaan