Mogelijks ongewenst zwanger

In je andere topic geef je aan negatief getest te hebben. Dan ben je - zoals ik al had verwacht - niet zwanger. Waarom denk je nu toch zeker te weten zwanger te zijn? Zoals ook al aangegeven in je andere topic, vage klachten zeggen niets.

Laatst bewerkt:
Omdat ik mij dus heel erg veel zorgen maak ik wil dat echt niet zijn maar zonder het te willen voel ik dus echt vanalles aan mijn lichaam maar ik ga gewoon moeten wachten tot de dag van mijn ongesteldheid,ik ben bezorgd om de situatie gewoon sorry.

Het probleem is ik ervaar zonder zever echt heel erg veel beginnende zw symptomen maar ik heb dus eergisteren een test gedaan die was negatief nu vraag ik mezelf af wacht ik af want waarschijnlijk is het hcg hormoon nog niet volledig? Maar als het zo is is curretage in mijn ogen mijn enigste en eerste optie

werkelijk. Wacht gewoon eerst eens af of je zwanger bent. Die kans is nog minder dan minimaal. Er is geen reden om te denken dat je zwanger bent. Laat staan nu al te denken wat je dan zou doen!
Ik zou echt oprecht over dit soort dingen eens babbelen met je huisarts. Dit is al je zoveelste topic hierover in de afgelopen jaar/jaren. Je maakt je geregeld zorgen om zwanger te zijn. En telkens is het toch niet zo. Het hoe en waarom gaat ons niet aan. Maar ik vind dit aller sinds goede redenen je zorgen eens te uiten naar een professional

Het probleem is ik ervaar zonder zever echt heel erg veel beginnende zw symptomen maar ik heb dus eergisteren een test gedaan die was negatief nu vraag ik mezelf af wacht ik af want waarschijnlijk is het hcg hormoon nog niet volledig? Maar als het zo is is curretage in mijn ogen mijn enigste en eerste optie
Als je nu negatief test komen al die klachten dus niet van een zwangerschap. De klachten die je omschrijft komen doorgaans door het hcg hormoon. En je test negatief. Dus komt het niet door het hcg hormoon (dus geen zwangerschap). Je maakt jezelf best wel gek momenteel.

Als je nu negatief test komen al die klachten dus niet van een zwangerschap. De klachten die je omschrijft komen doorgaans door het hcg hormoon. En je test negatief. Dus komt het niet door het hcg hormoon (dus geen zwangerschap). Je maakt jezelf best wel gek momenteel.
Zou het dan van de verandering van de pil kunnen komen? Maar de ha en apotheker zeiden dat dat hetzelfde was wat er beide in zit,.. maar oké ik maak me waarschijnlijk veel te veel zorgen

Terug
Bovenaan