Hallo, ik ben er dus zeker van dat ik ongewenst zwanger ben ik kan alleen nog niet tegoei testen, hebben jullie ervaring met curretage?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je nu negatief test komen al die klachten dus niet van een zwangerschap. De klachten die je omschrijft komen doorgaans door het hcg hormoon. En je test negatief. Dus komt het niet door het hcg hormoon (dus geen zwangerschap). Je maakt jezelf best wel gek momenteel.Het probleem is ik ervaar zonder zever echt heel erg veel beginnende zw symptomen maar ik heb dus eergisteren een test gedaan die was negatief nu vraag ik mezelf af wacht ik af want waarschijnlijk is het hcg hormoon nog niet volledig? Maar als het zo is is curretage in mijn ogen mijn enigste en eerste optie
Zou het dan van de verandering van de pil kunnen komen? Maar de ha en apotheker zeiden dat dat hetzelfde was wat er beide in zit,.. maar oké ik maak me waarschijnlijk veel te veel zorgenAls je nu negatief test komen al die klachten dus niet van een zwangerschap. De klachten die je omschrijft komen doorgaans door het hcg hormoon. En je test negatief. Dus komt het niet door het hcg hormoon (dus geen zwangerschap). Je maakt jezelf best wel gek momenteel.