mogen baby`s ook op de rug slapen heeellllp

hoi

Ik weet niet hoe oud je baby is. Bij mij lagen ze de eerste 2 weken op de zij, daarna legde ik ze op de rug.
Inmiddels slapen ze op de buik (draaien zelf).   Als jij denkt dat je kindje lekkerder ligt op de rug, moet je dat gewoon doen.


groetjes
Melanie



 
mijn zoontje is 1 week en drie dagen en in de box wil die wel slapen maar zodra ik hem in zijn bedje leg begint ie te krijsen en troosten heeft geen zin mischien ligt ie niet lekker op zijn zij in bed   de box trouwens wel

en hij valt dan zeker de eerste uren niet in slaap alleen als ik hem bij me leg dan valt die wel in slaap speen wil die niet hebben mijn pink wel zuigt ie aan en tijdje later slaapt die wel weer maar we slapen wel uit tot 10:45 de laatste 2 dagen maar s`nachts is het gewoon echt een probleem heeft maby last van buikkrampjes     aan zijn huilen te horen heeft die pech maar hij drinkt wel goed dus snap het niet hij heeft om 21:30   20 cc laten staan van de 135         heb sinds net difrax fles omdat die van advent allemaal luchtbelletjes inzitten     hij hapt nu niet naar lukt bij die van advent juist weer wel die wil die ook niet meer hebben en sochtneds als die wakker word begint ie te huilen om te eten en ja moet ik nog maken natuurlijk maar dat is echt ongelooflijk hard en dat kn die snachts ook heel goed huilen ik wil hem graag troosten maar dat helpt gewoon echt niet   verder heeft ie goede temp en alles     en hij heeft zijn lachje sinds gsietr ondekt   je kan der gewoon o mee lachen zodra die lacht hoor
maar ja ik weet niet als ik hem op zijn rug leg dat die gaat draaien want hij wil niet in zijn bedje nu heb ik wel een wipstoeltje maar weet iemand hoelang die daar in kan blijven liggen hij heeft der ingelegen een paar uur en dan slapt die juist wel weer   heb bedje is niet koud want leg uur van te voren kruije derin op de plek waar die komt te liggen ik heb amper slaap snachts en hij word niet eerder dan 1 a 2 wakker voor zijn flesje en daarna gaan we pas naar boven dus ik heb slaap te kor

maar ik hou van me mannetje     gr desiree
 
hoi hoi bij mijn eerste dochter die is nu 3 jaar werd ze toen ze een baby was op haar zij gelegd daar de kraamhulp met een rolletje in dr rug maar nu bij mijn tweede werd ze meteen op dr rug gelegd maar die vond het ook niet fijn op dr zij liggen geloof ik anders zou je contact op moeten nemen met het consultatiebureau
 
Hoi,

Natuurlijk mogen ze op hun rug slapen.
De reden dat de kindjes in het begin om en om op hun zij gelegd worden is om afplatting van het hoofdje zoveel mogelijk tegen te gaan. Maar als jouw kindje alleen lekker slaapt op de rug, zou ik zeggen: lekker op de rug leggen.

Groetjes,
Maike
 
Hoi

De eerste twee weken mogen ze op hun zij liggen. Vanaf twee weken moeten ze op hun rug liggen. Je draait dan alleen het hoofdje. Dit moet je wisselen. Om tegen te gaan dat ze een plat hoofdje krijgen.

Groetjes Jannie en Lieke
 
Hoi

mijn zoontje van 11 weken ligt meestal op zn zij.
maar dat is omdat hij best wel vaak spuugt.
als hij op zn rug ligt ben ik bang dat hij zich gaat verslikken in zn spuug.

ik leg wel altijd een rolletje naast zn rug en buik. Voor het geval dat hij ineens op zn rug of buik gaat liggen.

Maar hij kan nog niet rollen of draaien.
Ik weet niet eens vanaf welke leeftijd dat ze dat kunnen.
 
Terug
Bovenaan