moi

Dag meiden,

Die moi van het berichtje spannend!!! Ben ik nit hoor...Er is iemand die zichzelf ook moi noem denk ik!!

Ik ben de moi van de mb en de hele lange onregelmatige cycles 29 jaar!!!

Als de andere moi dit leest...e 1 van ons moet even een andere naam oke??

Ik heb trouwens een verwijsbrief gekregen bij de gyn voor 19 april..best snel he!! Ben echt blij hoor..ben nu al bijna een jaar gestopt met de pil en heb nog steeds ontzettend lange onregelmatige cyclessen!! Mijn ha vond dit ook de beste man..dus werd meteen na het doen van mijn verhaal doorverwezen..Ik heb direct gebeld en kan best al snel terecht!!!

Vandaag zit ik alweer op dag 39 van mijn cyles en nog geen verhoging te bekennen!!!

Wie van jullie is ook met deze klachten doorverwezen en kan mijj vertellen wat ik kan verwachten?

Liefs de echte moi!!!

Hoi,

Wat goed van je dat je naar je huisarts bent gegaan. Wat spannend en wat kun je al snel terrecht. Ik hoop voor je dat al die onderzoeken een beetje mee vallen en wie weet kan die beste gyn. wat voor je betekenen. Maar ik denk inderdaad dat je wel een goed besluit hebt gemaakt. Al is het alleen maar voor je geruststelling dat alles okee is. Hou me op de hoogte van je gebeurtenissen. Ik wens je heel veel sterkte bij alle testen die ze doen.

Mijn lover is inmiddels terug gekomen uit Duitsland. Ik heb heb gelijk mee naar boven gesleurd. Hij moest maar even weer flink aan het werk voordat het te laat was (hihih). Dacht mijn eisprong te hebben maar begin wel een beetje te twijfelen want ik heb het eigenlijk iets te kort gevoeld. Dus ben weer terug bij af en....IK WEET HET NIET MEER!! Dus misschien nog hoop op volgend weekend. Dan zou officeel als ik een cyclus van 28dagen aan hou mijn ei springen.

Hoop dat anderen je meer kunnen helpen. Succes en we lezen elkaar.

XX Bibi

Hoi Bibi,

Ha, ha, dus jouw vriend wordt ook flink aan het werk gezet!! Wat dacht je van die van mij..we hebben deze periode (dag 39)tot nu toe nog om de dag geklust!! Echt erg..en nu durf ik ook niet te denken laat maar zitten, want stel dat ik dan net mijn ei heb...Ik moet er niet aan denken hoor!!

Mijn ha is echt tof hoor! Ik was in November vorig jaar ook al bij hem omdat ik toen 5 maanden niet ongi was geworden en kreeg toen ook al een verwijsbrief, maar net toen ik de afspraak bij de gyn had kwam mijn ongi...en toen heb ik afgebeld????? som toch..maar ik dacht dat alles weer goed was,,,,maar ik ben tot op heden nog maar 3 x ongi geweest vanaf mei..en mijn laatse ongi was alweer op 19 feb...

Ik ben niet eens eens langsgegaan bij mij ha, maar heb gewoon gebeld! Hij zei direct dat het heel vervelend is als je graag een kindje wil en je hebt van die lange onregelmatige cyclessen (de schat) en zei toen zelf je mag een verwijsbrief komen halen! En gelukkig viel de wachttijd wel mee!!

Weet alleen niet wat ik op mijn werk voor excuus moet verzinnen dat ik even weg moet?? Wil namelijk niet dat iemand er iets van af weet...Maar dat zie ik dan wel weer!!

Ben je nog niet begonnen met tempen? Ik moet zeggen dat werkt beter datn die maybe hoor!! Mijn temp is en blijft laag en ben dus niet zwanger en er komt geen ongi!!

Hey meissie we lezen elkaar leuk!!!!

Liefs moi

Hoi Moi, ik reageer net op die andere Moi omdat ik dacht dat jij het was. Niet minder erg voor die andere, maar ik ben blij dat jij wat positievere berichten hebt! Ik had gisteren een berichtje voor je geplaatst over de mb. Ik heb hem op tijd gekregen! Zaterdag klussen, zondag varen en nu dus duimen! Meisje, ik denk aan je, succes! el.

Hoi El,

Heb je hem ook in gebruik nu!! Ik had vorige week ook 3 dagen duidelijke varenstructuur, maar tot op heden geen tempstijging, dus twijfel nu een beetje aan de mb.. Temp jij er ook bij?

Wanneer heb jij je NOD? Er breken dus weer spannende tijden voor je aan!!

Ik merk bij mezelf dat ik een stuk rustiger ben nu ik weet dat ik een afspraak bij de gyn heb!!!

Suc6 liefs moi

Hoi Moi. Misschien heb je inmiddels mijn berichtje aan jou wel gelezen. Ik had vorige week zondag dus de mb besteld en hij was er donderdag. Op vrijdag had ik niks, misschien zou je het spikkels kunnen noemen, maar zelfs dat herkende ik er niet in. Op zaterdag weer niks, maar wel een positieve ovulatietest. Ik begon dus erg te twijfelen. Zondag had ik een en al varens,dus waarschijnlijk klopt het toch wel. Natuurlijk zaterdagavond geklust en straks mogen we nog een keer voor de zekerheid.Vanmorgen had ik alleen nog een paar vage varens. En ja, ik temperatuur ook, maar ik ben vorige week ziek geweest. Werd op woensdag wakker met 37.4, was al bang dat ik gekookte eieren zou gaan leggen! Vanaf donderdag is mijn temp steeds 36,8. Normaal 36,6 voor de eisprong en 37.0 erna, dus ik weet niet of ik er deze maand van op aan kan. Als mijn eisprong gisteren was heb ik dus op 11 april mijn NOD. Precies met pasen! In een ander berichtje vroeg iemand al of er nog meer meiden rond die datum hun nod hebben. Hebben we dus lekker met z'n allen zitten ongeinen over gevulde eieren en paashazen!
Wat een lap tekst! Ik hoop voor je dat er nu ook eindelijk iemand reageert op je vraag over de gyn, want daar ging het je toch om?! Nou je begrijpt wel waarom ik nu ga stoppen met schrijven, hahahaha! "welterusten" el.

Ik heb dat ook steeds hoor dat ik zo lang van stof ben!! Maar ik vind het dan ook zo prettig om mijn gevoel en ervaringen met jullie te delen..Verder praat ik er met niemand over en mijn vriend vind het even wel leuk, maar dan is het ook wel genoeg!!

We keep in touch!!

Slaap lekker

Liefs moi

Hoi echte Moi,

Ik ben vorig jaar ook naar de gyne verwezen vanwege mijn onregelmatige cyclus. Toen vertelde ze (gelukkig een vrouw) dat ze eerst wilde kijken of ik wel ovuleerde. Ik moest o.a. bloed geven en ze heeft me kort inwendig onderzocht (nooit leuk, maar ja, je moet wat...).
Toen ik 2 weken later terugkwam, vertelde ze me dat ze aan m'n bloed had gezien dat ik toen net m'n eisprong had gehad. Maar ze bleef het in de gaten houden. Bij mij werd m'n cyclus op den duur vanzelf regelmatiger, anders had ik toch hormonen moeten gaan slikken. Maar dat heeft een vriendin van mij ook gedaan en dat ging heel goed. Je hebt dan alleen wel echt meer kans op meerlingen, hahaha!! Hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt. Succes!

Maria2

Terug
Bovenaan