moi

Hoi Maria,

Alles goed met jullie??

Bedankt weer voor je reactie! Hoe lang duurde het bij jou dat je cycles weer regelmatig was?

Ik ben zo opgelucht dat ik nu een afspraak heb staan! Heb nu ook echt zoiets van ik zie het allemaal wel en wacht eerst mijn afspraak met de gyn af..Mijn ha dacht wel dat ik hormonen zou krijgen, omdat hij het wel erg lang vond duren nu..Ik heb ook veel positieve verhalen gelezen over het medicijn clomid...dus ik hoop eigenlijk dat ik dat krijg..Ik zit nu alweer op dag 40 van mijn cycles en mijn temp was vanmorgen nog 36.1 echt heel laag vind je niet!!!(onderkoelt)Bij mij werkt die maybe denk niet, want ik had vorige week 3 dagen heel duidelijk varen maar temp nog zo laag dat ik zeker geen eisprong gehad heb!!

Fijne dag nog

Liefs moi



 
Hoi Moi,

Ik weet het niet meer precies (het lijkt wel alsof je, zodra alles weer goed gaat, het allemaal weer heel snel vergeet!). Maar ik denk dat ik zo'n anderhalf jaar heel onregelmatig ben geweest. Soms had ik wel een cyclus van 52 dagen ofzo!
Maar de laatste maanden voor ik zwanger werd, was het steeds 31 dagen. Ik weet niet precies waardoor het nou kwam.
Misschien toch omdat er meer rust en regelmaat is mijn leven kwam ofzo?
Ik hoor idd heel veel verhalen over Clomid, maar heb er dus geen ervaring mee. Je moet je gyne gewoon het hemd van d'r lijf vragen hoor, daar is ze voor. Heel veel succes!!

Liefs, Maria2
 
Terug
Bovenaan