Moi!

Hoi Kiki,

Ik denk ik reageer hier nog even onder! Die mannen van ons zijn maar wat blij dat wij niet de hele tijd aan hun kop zeuren over wat we voelen!! ja, toch? Het is voor een goed doel.

Dat gevoel wat jij net beschreef over je borsten heb ik precies hetzelfde!! Dat kan geen nasleep van de pil zijn, want die slik ik al een jaar niet meer! Soms voel ik ook niks en dan denk ik zie je wel ik verbeeld het me, maar op andere momenten denk ik volgens mij ben ik zwanger héél verwarrend..En het wachten duurt nog zo lang! Ben ook echt heel bang dat het niet zo is, maar ja je hebt het nou eenmaal niet in de hand!

Temperatuur jij eigenlijk??

Alvast weltrusten!!

Liefs moi xxx

Hoi Moi,

Frustrerend, hè? Ik word er af en toe ook gek van! Ik heb van die Romed testen in huis die je 4 dagen voor je verwachte ongi kan doen. Dat zou betekenen dat ik morgen of maandag zou kunnen testen. Ik ben heel erg in de verleiding natuurlijk, maar als ik dan bij de kast sta waar ze in liggen denk ik: NEE, sterk zijn nu, vrijdag mag je testen! Als er nog geen rode duivels zijn tenminste. Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik nog niet kan testen, dus dat maakt het wat makkelijker om me in te houden. Wij gaan wel die vrijdag kamperen met mijn broer, schoonzusje en hun 2 kids, dus stel dat het raak is, dan wordt het wel heel moeilijk om onze mond dicht te houden. Maar we gaan het proberen!

Ik temperatuur niet en elke keer voor mijn NOD denk ik: had het nou wel gedaan! Wij hebben niet eens een goede thermometer, dat ding geeft koorts aan wanneer je het niet hebt en geen koorts als je zeker weet van wel... Kan je eigenlijk ook temperaturen voor je eisprong met een oorthermometer? Ik vind anaal zo naar!

Hoe voel jij je vandaag? Ik heb nog steeds zere borsten (ik zie nog steeds niks) en een ongi-gevoel (best hevig) en gisteravond was ik een paar uur kotsmisselijk. Maar we hadden op schiphol patat en een hamburger gegeten (en mijn zus en zwager op het vliegtuig gezet) dus het kan ook daarvan geweest zijn. Als ik er alleen al aan denk dat het raak kan zijn, word ik echt heel zenuwachtig! Ik hoop het toch zo! En jij moet dan ook meteen mee naar het februari-forum en El volgt dan gewoon ook 2 weken later, hihi. Lijkt me heel gezellig namelijk!
Nou ik spreek je wel weer, liefs Kiki

Hoi kiki,

Ja,, zoals jij het hierboven ga ik mee accoord,,,jij eerst met een positieve test, daarna moi,,,en dan el,,, dat zou echt helemaal te gek zijn! Maar te mooi om waar te zijn vrees ik!! dromen mag altijd!

Ik heb vandaag nog steeds dat broeierige (schrijf je dat zo?) gevoel in mijn borsten..ik kan het niet echt omschrijven! Ze zijn niet groter en ook niet gespannen, maar ik voel ze de hele tijd,,,ze zijn aanwezig laat ik het zo omschrijven...met her en der een steekje! Vanmorgen nog last van ongi-pijn en dat is nu weer verdwenen!! Ik voel mij net zo`n zeur als ik dit opschrijf, maar ik weet dat jij mij begrijpt, omdat jij in dezelfde situatie zit!!

Ik heb ook romed testen in mijn laadje liggen, maar ik weet niet of ik die 4 dagen voor mijn NOD al kan gebruiken,,3 voor 7 euro geloof ik!! Ik wacht met testen tot 3 juni denk ik!!! Ik ben zo bang dat het negatief is!! Ik voel mij deze x toch anders, maar ben vreselijk bang dat ik mij dat inbeeld!!!

Wat een gedoe eigenlijk he??? Ik vind het wel heel bijzonder allemaal hoor!!

Denk jij dat het bingo is deze x????

Ik hoop het zo Kiki,

Liefs moi xxx

Hoi meiden, daar ben ik ook weer. Eigenlijk niets te melden vanaf hier. we zijn net pas terug, hebben een heel end gereden vandaag, gewoon voor de lol, zonder ergens heen te gaan.

Kiki, ik heb altijd vaginaal getemperatuurd, vond ik een iets makkelijker gaatje! Maar dat hoeft toch binnenkort niet meer!? e zijn alledrie zwanger straks, dan hebben we 'onze buik vol' van testen tempen en tellen!!!

Nu gaan we even eten, ik kijk straks nog wel even (jaja, dat was niet de afspraak, mar dat weten jullie alleen).

Liefs, el.

Hey el,

Fijn dat je er weer (stiekem) bent hoor!! Het forum is toch niet hetzelfde zonder jouw aanwezigheid!!!

Lekker even een stuk rijden zonder doel is ook wel eens fijn ja, toch?

Wij hebben weer een boel centjes uitgeven aan plantjes en leuke hebbedingetjes voor de tuin,,lekker van de zomer tot laat (met mijn dikke buik) in de tuin zitten,,,,na een heerlijke bbq,,,,wel natuurlijk goed opletten dat het vlees gaar is he???

Ik weet het echt niet hoor el,,het enige wat wij kunnen is klussen en wachten!!En hopen natuurlijk!!

Hoe bevalt het klussen om de dag??Hebben jullie er al genoeg van??Vandaag weer he>>>Wij ook!!!

Veel klusplezier....

Liefs moi xxx

Hoi moi,

Er genoeg van hebben???? Nou dat kan echt niet als ik me zo voel hoor! Ik hoop dat het goed bevalt (in februari, haha!!).

Wij hebben van de week wat tuingereedschap opgehaald bij mijn schoonmoeder om de tuin te doen. Wij hebben dus helemaal niets en voor het eerst een tuin die bijgehouden moet worden. Wat een ellende, niets voor mij hoor. Dit huis heeft anderhalf jaar leeg gestaan en wij huren het totdat ons eigen huis klaar is. Niet echt motiverend om eens even lekker wat in de tuin te doen en het staat (inmiddels stond) vol onkruid.

Ik kreeg hier op het forum laatst een tip voor de verbetering van de spermakwaliteit. Nu geef ik mijn lief dus elke avond bij het eten een tabletje folium en een tabletje met o.a. zink. Spoelt-ie het net weg met bier!!! Alcoholvrij welliswaar want hij drinkt geen alcohol, maar toch! Nou, ik hoop maar dat zijn sperma goed is. Het is al eerder gekeurd, toen was het goed, maar ik ben benieuwd of er ook een houdbaarheidsdatum zit op zo'n uitslag. Toen is hij overigens gekeurd naar aanleiding van een ontsteking in een adertje en toen was het goed, maar ik weet niet (hij ook niet) wat ze toen precies getest hebben. Hij mocht in ieder geval geen potje thuis vullen, hij moest het maar op het toilet in het ziekenhuis doen, wat een idioot verhaal hè!?

We hebben hier trouwens twee computers (lekker decadent!) dus we zitten nu gezellig allebei te internetten. Toen dat nog maar net kon, zaten we elkaar te e-mailen. Best komisch hoor als je drie meter bij elkaar vandaan zit!

Het is wel nog lang licht hè. Je kan het toch niet maken nu om lekker vroeg nar bed te gaan. De buren zitten nog in de tuin, dan moeten we nog het raam dichtdoen ook (dan beslaat het natuurlijk, hahaha, valt niet op!). Nou, ik hoop dat je er nog even bent vanavond dan heb ik wat afleiding bij het wachten, wachten, wachten.

Liefs, el.

Hé meiden,

Nou, El, dat is de goede instelling lekker met z'n drieen zwanger!
Ik durf eigenlijk niet te hopen dat het raak is, hoewel er wel verschillen zijn met mijn afkickverschijnselen (mijn borsten deden toen veel minder pijn en de buikpijn die ik had was altijd links. Nu zwerft het door mijn hele onderbuik). Ik hoop het heel erg!
Wat me op het andere forum heel erg opvalt is dat er nu veel meiden zwanger zijn geworden die in januari gestopt zijn. Het lijkt wel of dat de tijd is die een lichaam gemiddeld nodig heeft om af te kicken. Moet je maar eens nakijken heel opvallend.
Verder geen nieuws vanaf hier. We gaan vanavond, als het weer mee werkt nog even naar "het festival aan de werf". Is meestal wel grappig, leuke optredens en zo. Ik vind het wel lastiger om uit te gaan. Met alcohol is het toch anders. Gelukkig weten de vriend en vriendin met wie we gaan waar we mee bezig zijn, dus het is geen probleem om niet te drinken!
Nou dames, ga lekker aan de klus, tot morgen, liefs Kiki

Terug
Bovenaan