Moi!

Hoi meiden,

Nou Kiki, jij bent duidelijk een paar jaartjes jonger dan ik! Ik bedenk hoe ik zo onopvallend mogelijk vroeg naar bed kan gaan en jij gaat nog lekker stappen! Veel plezier vanavond. Moi, doe jij dat ook nog vanavond, stappen voor het klussen? Dan mag ik zeker over 9 maanden op alle kinderen passen?! Geeft niks hoor, als jullie ze brengen doe ik het graag! Oooooh, wat zou dat toch leuk zijn! Het wordt onderhand een tegenvaller als er straks een afvalt, of twee. Nou goed, als ik ongesteld word, weet ik in ieder geval meer en ik weet ook wat me dan te wachten staat (bah, inwendig onderzoek!)

Liefs, el.

Hoi meiden,

Nee, hoor ik ga ook niet meer te stappen,,,,ga ook zo heerlijk slapen,,,de klus zit er weer op,,ZO lijkt het net of het iets vervelends is,,nee hoor integendeel, al moet ik zeggen dat het soms wel vaak is!! Ik weet ook nit of ik al uit mijn vruchtbare periode ben, dus we blijven klussen tot aan mijn ongi (of hopelijk zwangerschap) Ik heb ook weleens een eisprong op dag 28 gehad!

Nu voel ik helemaal niks meer wat op een eventuele zwangerschap kan duiden,,,maar ja het zegt toch allemaal niks!

Kiki, ik hoop dat je een leuke avond/nacht hebt,,,el, veel klusplezier en welterusten!!

Liefs moi xxx

Hey moi,

ik dacht dat mijn wederhelft de enige was die nog uit bed ging na het klussen, maar jij doet het dus ook (of heb je een laptop naast je bed staan?) Ik wil altijd zo lang mogelijk blijven liggen als ik de lading binnen heb. Het schijnt niet uit te maken, maar ik merk toch echt verschil of ik meteen opsta of een paar uur later.

Mijn lief ging gisteren na het klussen nog even een film kijken, komt-ie vanochtend om 7 uur weer in bed liggen. Hij was op de bank in slaap gevallen, lekker romantisch! Nu slaapt hij nog steeds.

Ik moet vandaag een hoop achterstallig werk inhalen en het is mooi weer, dus ik spreek je waarschijnlijk vanavond wel weer!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan