@ moi87

hoi inkelshoes,

leuk dat je ernaar vraagt! ik durfde gisteren de pil niet in te nemen, aangezien ik gisteravond naar bed ging met een zeer pijnlijke buik! het rommelt erg momenteel maar wil niet doorzetten. alles doet mee...mijn buik,rug,,..ik kan het niet echt omschrijven, maar het zeurt gewoon. er zit geen duidelijke tijd tussen en ik kan ook niet zeggen dat er hogere pieken bij zitten,waar ik meer pijn heb.
vandaag wel bij het afvegen een deel van de slijmprop gezien(sorry voor de viezigheid)

maar als het zo door blijft gaan als nu, dan neem ik hem vanacht wel in, want nu slaap ik helemaal niet.bah!
rommel jij nog helemaal niet?fijn dat je iniedergeval beetje hebt kunnen slapen. liefs

Nou spannend nou k,heb met vlagen wel harde buiken maar verder niet k,heb het idee dat t,net als by m,n zoon weer met weeén gaat beginnen en dat de vliezen gebroken moeten worden k,heb toen ook geen bloed en slymprop verloren ja k,heb gelukkig van8 ook zonder pil goed geslapen vanmiddag ook een uurtje m,n man was even met m,n zoon naar iemand en nu even naar m,n zwager die is jarig houdt t,verder niet omdat m,n schoonzus niet in orde is dus kon ik even plat nu neem k,vanavond weer een pil je kan hem gerust nemen hoor mischien slaap je nog even joh want dat doet echt goed k,baal alleen zo dat m,n bekken zo,n pyn doen t,lukt me byna niet om aan tafel te eten maar ja t,eind is in zicht als de pyn na de geboorte blyft wil ik er na laten kyken want dit is echt niet prettig nou suc6 joh hou je me op de hoogte?

hoi inkelshoes...

nou ik heb vanacht een pilletje genomen. maar ik ben een beetje teleurgesteld.....ik viel wel als een blok in slaap, maar vanaf 1 uur was het weer bar en boos...draaien...wakker...draaien...wakker..etc. je kent het wel. ik maak in zo'n nacht telkens een half uurtje slaap en dan ben ik weer een poos wakker. ik blijf wel liggen, ga er nooit uit. dan weet ik dat mijn lichaam iniedergeval rust.
hoe was jou nacht, met pilletje?
lekker dat je in het weekend even bij kunt slapen, als je man er is.
durf jij ook nog zo slecht de deur uit? ik wil niet echt meer bij mensen op visite of even naar de markt. wel bij goede vriendinnen hoor, want als er daar iets begint, zou ik het niet erg vinden.

fijne zondag!

He wat vervelend joh ik heb op het plassen na nu 3 n8en met en zonder pilletje goed geslapen gelukkig nou k,durf wel weg te gaan maar ik kan het niet meer ben gister 10 minuten by de buurvrouw geweest was opgehangen later afgehaald en beneden gezogen dan ben k,helemaal op m,n man heeft gekookt ik wel opgeruimd zelfs aan tafel eten is moeilyk is erg pynlyk ivm met m,n bekkenpyn

En hoe staat het ervoor by jou heb je nog wat kunnen slapen? Hier is alles nog rustig wel ben k,gauw misselyk heb vanaf afgelopen donderdagn8 gelukkig wel goed kunnen slapen en ook 3 middagen dus dat is wel mooi mee genomen aan de ene kant hoop ik zo dat t,komt maar aan de andere kant heb ik zoiets v w8 maar tot donderdag die paar dagen maak,t nu ook niet meer uit k,hoop alleen wel dat t,uiterlyk vrydag achter de rug is k,ben nu vandaag 1 week over tyd dus k,vindt t,eigenlyk wel goed zo

jippieee...eindelijk een nacht redelijk geslapen! geweldig. dat voelt goed zeg!
jij bent precies 1 week voor mij...ook alweer zo toevallig. ik ben nu precies 40 weken. en ik moet donderdag naar mijn eigen verlos voor controle..hihi...ik hoop dat ze dan voelt en zegt dat ze een datum gaan prikken voor inleiding met de gyn. ik ben het wel helemaal zat. gisteren de hele dag op bed gelegen en heel emotioneel....ik wil gewoon dat het begint....hoe langer het duurt, hoe meer zenuwen ik krijg ofzo. ik loop nu al vanaf week 37 met voorweeen en elke keer weer die teleurstelling dat het maar niet doorzet, doen mij geen goed.
wat heerlijk dat jij gewoon weet dat je donderdag een baby op je buik zult hebben! ga je nog leuke dingen doen deze week? liefs

Fyn dat je goed heb geslapen ja ik heb t,weekend ook veel op bed gelegen ook goed geslapen ik heb ook met vlagen dat k,emotioneel ben maar kan ook boos zyn vindt t,dan vervelend want dat reageer k,op m,n zoontje af straks ook omdat m,n bekken pyn doen loop k,moeilyk en onzeker en dan loopt hy contstant tegen me aan te duwen en net voor m,n voeten k,kan dan boos reageren wil het niet maar t,gebeurd maak t,later wel goed hoor maar dan is t,wel gebeurd ja zie erg naar donderdag uit hoop dat t,vlugger verloopt als by brenda anders zit k,volgende week nog in t,schuitje maar zal goed m,n best doen dat t,weekend achter de rug heb en dat ze me niet laten liggen dan ga k,net zo lang zeuren dat ze me helpen ik ga niet nog langer afwachten dan wordt k,echt gek t,is dan wel genoeg geweest

Terug
Bovenaan