@ moi87

goedemorgen! hoe is het met je? heb je weer een beetje kunnen slapen? hoeveel pilletjes heb jij nog?ik nog 1 en die spaar ik nu een beetje....vanacht dus zonder geslapen...was helemaal niks. veeeeeeel wakker geweest. maarja, nog eventjes zullen we maar denken.
ik moet vandaag ipv donderdag naar de vk voor controle, dit omdat er anders te lang tijd zit tussen mijn bloeddruk controle. ik hoop echt dat ze me nu eindelijk kan strippen!!! vorige keer stond mijn baarmoedermond nog een beetje,maar ik had wel 1cm. als mijn bmm is verstreken kunnen ze mij strippen, spannend. anders wil ik echt een afspraak maken voor maandag, dan ben ik 41 wkn en wil ik echt ingeleid worden. ik hoopd at alles lukt.
krijg je al extra zenuwen voor donderdag?nog 2 nachtjes...ik leef met je mee!

Nou spannend joh laat je even weten als je wat weet ik heb heerlyk geslapen op t,plassen na ik heb ook nog 1 pil die bewaar k,nu tot morgenavond ja ik ben mu ook 41 weken en 2 dagen dus je hoef niet raar te kyken dat ze je nog even laten lopen al is t,niet te hopen m,n zoon werdt pas kw o 8 wakker wou toen nog by myn op bed gingen pas 9u uit bed was wel lekker een x ja hoop dat t,gauw donderdag is en dat snek mag verlopen we houden contact

Terug
Bovenaan