molton onderlegger bij aerosleep?

Hallo meiden,
ik heb een aerosleepmatras besteld voor in het ledikant en krijg daar een matras beschermer bij. Is het nu nog nodig om moltons aante schraffen? Denken jullie altijd handig of overbodig?
ik hoor graag van jullie!
 
hoi MissM,
je bedoelt een molton van het merk aerosleep zelf? of een bijpassend aerosleep hoeslakentje om dat matrasje?
ik heb nl begrepen dat je dan alles van aerosleep moet gebruiken, want anders heeft het 'geen zin'........het effect van het aerosleepmatrasje etc. is dan weg, tenminste dat is mij verteld........ik zou als ik jou was eea even nalezen op de site van aerosleep of in de winkel zelf!
succes!
 
Nee das niet nodig. Wij hebben ook een aerosleep. Al je daar een zeiltje overheen gaat leggen is de werking van het ádemend matras natuurlijk weg.....

De aerosleep heeft zelf een laagje onder het 'ademende gedeelte' waarin eventuele lekjes opgenomen worden.
 
misschien is het niet wat je bedoelt ... maar als ik molton hoor denk ik aan die klein soort zeiltjes die moeten voorkomen dat het matrasje niet vies wordt. Ik weet dat je die dingen niet hoeft te kopen. Er zit een soort plastiek laag in. Als je kindje met zijn gezichtje naar onder zou slapen dan krijgt hij geen lucht en kan je kindje stikken. Gewoon de matras is voldoende. Meestal leg je er een extra hydofielluier onder. Maar de eerste tijd (als het goed gaat) heb je sowieso geen last ervan dat een kindje doorlek in de slaap. Heb ik tenminsten nog geen last van gehad.
maar mocht jij iets anders bedoelen dan is deze info natuurlijk overbodig. hihihihi
 
In een molton hoeft niet perse een plastic laag te zitten. Om mijn matras zit ook een molton, om het matras te beschermen, dat neemt bijv. zweet op.
Maar bij een aerosleepmatras of matrasdek gebruik je geen molton, alleen een aerosleep hoeslaken. Anders heeft het geen werking meer.
 
zoals de andere dames al zegggen, je mag niets anders op t matras leggen als alleen de matrialen van aerosleep.

het hoesje van de aerosleepmatras kun je heel gemakkelijk wassen als er toch een ongelukje gebeurt. het is ook heel snel droog.
gr m
 
Hej meiden thnx voor jullie antwoorden.
Ik heb dus wel hoeslakens besteld in leuke kleurtjes maar kunnen die niet om het matras heen dan?
de moltons had ik nog niet maar die schrap ik wel dan! Het lijkt me dat je katoen wel gewoon om een matras heen kan doen toch? in de winkel zeiden ze er niets van maar ga toch even naar de prenetal om het na te vragen! Ik heb voor mijn eigen bed ook 1 auping hoeslaken en verder gewoon goedkope.. anders wordt het zo duur haha
 
Ik gebruik een aerosleep en heb daar gewoon een hoeslaken omheen. Onderin het ledikantje (dus aan het voeteneind) heb ik wel een molton liggen, maar die ligt alleen van de voetjes tot de hoogte van het naveltje, daaroverheen heb ik dan het hoeslakentje. Maar inderdaad is de aerosleepmatrasbeschermer erg makkelijk, snel en goed uitwasbaar. Die molton zou dus niet per se hoeven, maar ik vind het makkelijker. Mocht er een ongelukje gebeuren is het handiger om een moltonnetje eraf te halen dan de hele hoes... het is dus maar wat je zelf prettig vind.
 
Terug
Bovenaan