molton onderlegger bij aerosleep?

Thnx Esk voor je berichtje! Die matrasbeschermer krijg ik er gratis bij dus dat is prima! Misschien dat als de kleine wat ouder is ik er toch een molton op doe. in het begin lekt ie toch niet echt door haha..

Ik weet dat een aerosleep er bij de babydump is in 2 maten anders moet je even googlen.
 
Bali, er zijn ook matrasdekjes van earosleep, te koop bij de prenatal. En daar is een wiegmaat van, 40 bij 80. Hij staat op de site van de prenatal, in de webshop.
Een matrasdekje doe je over het matras dat je hebt en daarover dan een hoeslakentje. Zo is je matras beschermd, en kan je kindje vrij ademen, ook als het op de buik ligt. En het hele matrasdekje kan in de was.
 
Ik heb ook de aerosleep gekocht. Mij is verteld (ook door de kraamzorg) dat ik alleen het matrasje met bijbehorende toplaag hoeft te gebruiken. Daarover heen moet ik een aerosleephoeslaken doen (met die gaatjes). Deze hebben ze wel in verschillende kleuren. De kraamzorg heeft me bij de intake verteld, dat ik evt. een hydrofiel luier onder het hoofdje mag leggen, wanneer de kleine heel veel gaat spugen. Omdat een hydrofiel luier ook dun geweven is en nog wel ademend is. Verder mag ik niets gebruiken.

succes
 
Terug
Bovenaan