Monique2 en Frederique

Hoi meiden,

Nou, het is mij onder tussen ook wel duidelijk dat dit forum erg verslavend werkt! Moet en zal er elke dag even op kijken.
Heb vandaag de hele dag door gebracht in blijdorp. Was een dagje uit met de stichting. Ben nu ook behoorlijk moe van achter een rolstoel lopen en zou het liefst slapen, maar dat kan ik niet maken. Moet man lief een beetje gezelschap houden.

Het idee dat ik nu weer 2 weken moet wachten voor ik duidelijkheid krijg vreet vreselijk aan me, elk pijntje of darm gasje voel ik, terwijl er op dit moment nog niets te voelen zou zijn, toch?

Ook zit ik al na te denken over welke test ik zal gebruiken! Is toch erg.........?

Monique, jij al varens gezien op je mb of temp stijging?
Fred, al duivels op bezoek?

Tot snel!

Nienepien

Hoi Nienepien!
Inderdaad he, het is om gek van te worden....! Alles, voel je aan jezelf, en eigenlijk wil je dat helemaal niet, maar het gaat vanzelf! Welke testen heb jij goeie ervaring mee? Ben benieuwd, ik heb namelijk al verschillende geprobeerd.

Succes met alles!

Groetjes van Roos

Hoi meiden!!!

Nog stEEEEds niet ongesteld. Ik word er echt gek van. Ik heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik en heb een wat moeilijke stoelgang maar heb geen gevoelige borsten meer en ben niet meer moe. Ik weet het niet meer hoor!!
Daarbij heb ik de maybe baby ontvangen en heb meteen mijn spuug gedoneerd haha. En.. wat het rare was ik dacht echt een varen structuur te zien! Maar daarna toen ik het nog een keer deed was het alweer minder. Ik snap het niet. Misschien gebruik ik het ook nog niet goed. Monique, hoeveel speeksel doe jij erop. Een heeeel klein beetje of is het hele glaasje wel nat zeg maar? (wat een vraag he?!).
Heb nog een Clear Blue test dus die doe ik straks even (ben nou net naar de wc geweest dus moet even wachten tot ik weer moet). Dat is toch bizar dat er een varenstructuur te zien was?! Dan zou ik dus nu ongeveer mijn eisprong hebben? Ik ben benieuwd wat er straks uit de Clear Blue test komt. Heb geen zin om te sexen maar wat moet dat moet!

Dit forum werkt inderdaad verslavend. Het is zo heerlijk dat we hier onze ervaringen met elkaar kunnen delen en daarnaast ook gewoon over andere dingen kunnen kletsen!!

Nienepien (mag ik vragen of dat je echte naam is??) ik kan me voorstellen dat je op alle signalen let nu. Ik heb dat ook heel sterk! Wel laten weten hoor wat je allemaal voelt. Ik leef echt met je mee hier vanachter de computer. Robin is vanavond met een vriend wat drinken in de stad dus ik heb nu even het rijk voor me alleen. Robin moet altijd lachen als ik de laptop weer te voorschijn tover en ik schaam me soms gewoon als ik alweer de computer pak. Nu kan ik lekker relaxt alle berichten lezen!

Monique, hoe is het met jou? Heb nog niet naar het eerdere bericht gekeken dus weet niet of je al een verhaaltje erbij hebt geschreven. Ga zo even kijken. Hoop dat het goed met je gaat. Je bent alweer begonnen met werken he? Bevalt het goed?

Nou meiden, ik spreek jullie snel en houd jullie van alles op de hoogte!!

Kus Frederique

Hoi meiden,

Ja Roos het is inderdaad om gek van worden. Teveel op je lichaam letten in ook weer niet goed.

Fred, mijn naam is inderdaad niet echt Nienepien, in het echie heet ik Nienke, maar op het 'zwanger worden forum'was er af en toe ook een Nienke, dus heb ik er maar Nienepien van gemaakt. Een bijnaam van de familie.
Op dit moment heb ik nog steeds lichte buikpijn. Je zou bijna denken dat ik nog steeds een ei sprong heb. Maar ook ik heb niet veel zin om weer te sexen. Het is af en toe zo verplicht.

Als ik jou was zou ik die test morgen ochtend doen dan is je urine geconcentreerder. Als je nu over een uur plast is het minder geconcentreerd, waardoor je meer kans hebt op een negatieve test.
Wel grappig volgens mij, die maybe baby. Lkker rochelen en dan loeren of je vruchtbaar bent. Hihi.

Ga even een warme douche nemen, misschien dat ik dan weer zin krijg. Voor je weet maar nooit.

Groetjes Nienepien (Nienke)

Hoi meis,

Ik ga geen zwangerschapstest doen (ben te bang voor de uitslag). Ik wil de ovulatietest van Clear Blue gaan doen (aan de andere kant... mijn man komt toch pas laat thuis en dan lig ik toch al te slapen.. denk toch maar dat ik het niet ga doen). Ben wel bang dat ik mijn eisprong mis.. Zou wel heeeel vaag zijn als ik nu pas mijn eisprong heb!!

Dat verplichte sex gedoe is inderdaad irritant. Normaal gesproken hebben we zo'n 3 x in de week sex maar rond mijn eisprong dus iets vaker. Ik word zo gek van die onzekerheid. Laat me of ongesteld worden of positief testen (dat liever natuurlijk!!) maar die onzekerheid is echt killing!!

Ik ga ook lekker douchen en lekker naar bed.. Geen sex dus voor mij!!

Groetjes Frederique

Sorry, had het even verkeerd begrepen. Zie je...........ben er teveel mee bezig. Ook wel weer heel erg leuk!

Ga nu echt snel onder de douche en mijn bedje in, het is morgen weer vroeg dag!

Toedels Nien

Hallo meiden,

Daar ben ik weer!
Ik zit te twijfelen om ik mijn eisprong heb.
Vanmorgen had ik een temp. van 36.87 en gisteren van 36.47.
Aan de stijging zou je zeggen ja.
Maar mijn maybe geeft nog geen varen aan.
Wel let ik erg gelet op signalen van mijn lichaam en gisteren had ik wat last van mijn borsten en vanmorgen wat van mijn onderrug.
Maar ik wil varens zien!!
De eisprong kan ik niet missen we we klussen om de dag.
Ik zal jullie even "uitleg" geven over het gebruik van de maybe.
Je kunt hem het beste ,s ochtends gebruiken [meteen als je uit bed komt]
Hiervoor niks eten of drinken [ook geen water!!!]
En geen [tong] zoen van je man! hihi
Is geen grapje hoor!
Als je hem al ,s middags wilt gebruiken dan moet er 2 uur tussen zitten tussen eten/drinken en testen.
Ik doe het zelf gewoon 1x per dag als ik uit bed komt.
Dat ritme wen je dan wel aan en vergeet je ook niet.
Gewoon een klein beetje speeksel op je vinger doen en op het glaasje smeren.
Dan even kijken door de micrsoscoop hoe het erop zit, het moet niet te nat zijn dat het "drijft"
Ook mogen er geen luchtbellen inzitten.
Ik wacht altijd wel een tijdje voor het resultaat.
10 min. is bij mij te kort.
Je kunt ook ,s ochtends testen en ,s middags kijken, het blijft er wel op.
In maart heb ik hem voor het eerst gebruikt en zag toen duidelijk een paar dagen een varen structuur.
Toen zijn we even flink doorgegaan met klussen.
En tatatatata zwanger toen!
Daarom gebruik ik hem nu weer, je weet maar nooit toch?

Inmiddels ben ik inderdaad weer begonnen met werken en het gaat prima.
Ik heb vanavond late dienst.
Nien, ikwerk ook voor een stichting.
Alleen heb ik nog nooit een uitstapje met de bewoners gemaakt.Wel leuk!!
Fred, had je ook nog meteen testen van romed meebesteld?
Scheelt een stuk he!
Nog niet ongi, spannend hoor!
Nien, jij vroeg al eerder wanneer mijn nod was, maar dat weet ik niet.
Mijn miskraan is a.s maandag 4 weken geleden.
Normaal een onr. cyclus [6 weken ong.]
Theoretisch zou ik mijn ei dus wel kunnen hebben.
Was jij na de miskraam alweer ongi geweest of zit je nog op de eerste te wachten?

Ik ben zonet het dorp even in geweest en heb ik spijkerbroek besteld.
Het is altijd een ramp om een te vinden en ik had al zo een , dus nog een besteld in een donkere kleur.
En dan moet er nog een stuk van de pijpen af!
Ik ben n.l klein, lastig dus.
Maar ik heb nu het juiste model gevonden die langer en slanker maakt.
Dat moeten we hebben!
Een heupmodel met uitlopende pijp.
Heel stom, maar de vorige keer toen ik de eerste bestelde had ik echt zoiets van, straks ben ikwel zwanger en heb ik net een dure broek gekocht die ik maar even aankan.
Nu had ik zoiets van, bestellen ik wil er niet meet teveel rekening mee houden.
Hebben jullie dit ook [gehad?]
Vanavond nog een late dienst en morgen en dan zaterdag weer voetbal kijken. Leuk!!

Nou meiden, ik hoop dat jullie je nog tot het klussen kunnen zetten.
Niet geschoten is altijd mis!
Zo denk ik nu maar en het helpt!

Tot gauw!
Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan