Monique2 en Frederique

Hoi meiden,

Even een heel kort berichtje (morgen volgt een uitgebreid berichtje).

Monique, ik heb dat inderdaad ook dat ik met het kopen van kleren al let op of ik het dan ook nog kan dragen als ik net zwanger ben... maar met broeken doe ik dat niet meer. Ik zie het dan wel.
Ben nog steeds niet ongesteld maar heb wel weer constant zo'n raar gevoel in mijn onderbuik, steken enzo en ik ga ook moeilijk naar het toilet. Ik probeer niet teveel te hopen maar ik kan het niet tegen houden. Ik zou echt zo teleurgesteld zijn als ik toch gewoon ongesteld word!!!

Meiden, ik spreek jullie morgen weer. Ik denk dat ik morgenvroeg even een zwangerschapstest ga doen.... SPANNEND!

Kus Frederique

Hoi meiden,

Hier weer bericht van de vliegende zuster. Poeh....ben moe van al het werken.
Heb ik net een heel bericht getypt, duw ik op de verkeerde knop! Bah.....had zo mijn best gedaan op een leuk bericht!

Sorry Monique, heb het geloof ik 10 x gevraagd wanneer je nod is, heb ook een hoofd als een zeef. Maar zal het nu niet meer vergeten hoor!
Zelf ben ik al wel 1 x ongi geweest en dit was een hele opluchting. (voor de eerste x dat ik er blij me was.)
Wij hebben eens in de maand een uitstap, is altijd heel erg leuk, vooral voor de mensen. Die genieten er zo onwijs van. Ook gaan ze een keer per jaar een midweekje op vakantie en dat is helemaal gaaf. Met 8 bewoners en 4 begeleiders is dolle pret.
Wel spannend die maybe, bijna net zo spannend als een zwangerschaps test.

Frederique, ben erg nieuwschierig naar de uitslag van je test morgen ochtend. Zal heel hard voor je duimen! Duim.........duim.........duim.

En dat over die kleding komt me zo bekend voor, toen ik net zwanger was had ik een broek gekocht, alleen een maat te groot, in de hoop die nog even te kunnen dragen, zonder te veel op te vallen dat ik zwanger was.
Doe ik dus ook nooit meer.

Zit zelf trouwens al weer op dag 23 van mijn ongi, gaat toch best wel snel! Zou me bijna kwaaltjes gaan in denken. Heb steeds van die steken in mijn buik, maar dat kunnen natuurlijk ook mijn darmen zijn! Vind het wel weer heel erg spannend!

Ga even een uurtje op de bank, bij tanken na een dag werken!

Tot snel Nienepien

Terug
Bovenaan