Monique2 en Nienepien

Hoi meiden,

Vandaag ben ik heerlijk vrij om nog even het huishouden te doen, wasjes te draaien en mijn koffer in te pakken!
Ik heb echt een constante pijn in mijn onderbuik en mijn borsten maar het moeilijk is dat ik dat ook vaak heb als ik ongi moet worden dus het kan 2 kanten op. In ieder geval ga ik nu nog niet testen (ruim een week na je eisprong is inderdaad te vroeg) maar wacht ik tot dinsdag. Monique, wat je zegt over dat ruim de helft van de zwangerschappen al na 2 weken wordt beeindigd dat klopt, het staat ook in mijn 9 maanden zwanger boek. Dat is inderdaad best een shock maar ja, nu denk je nog dat het gewoon een ongi is, dat liever dan dat het na een paar weken weer mis gaat. Ik vind het ook zo erg voor die meiden die een paar weken geleden op dit forum helemaal gelukkig waren dat ze weer zwanger waren en nu alweer een mk hebben. Wat is het toch oneerlijk!!
Maar goed, Nien, ik heb echt een goed gevoel over jou en ik wil je waanzinnig veel succes wensen maandag. Ik ga echt aan je denken en voor je duimen en dinsdag wil ik alles horen!!
Monique, ik hoop dat je ei snel springt, dan kun je gaan klussen! Al zal het wel even passen en meten worden ivm je nachtdienst maar who cares haha.

Dag lieve meiden, ik spreek jullie dinsdag weer (heel misschien kijk ik vanmiddag nog even op het forum... mijn verslaving kennende weet ik dat eigenlijk wel zeker haha)

Dikke knuf F.

Hey meiden,

Fred, hopelijk ben ik nog op tijd om je een fijne vakantie toe te wensen.
Ga er lekker van genieten en lol maken!
Ik hoop dat je het zwanger worden op die manier misschien even kan laten rusten.
Wie weet lezen wij wel waanzinnig nieuws dinsdag.
Je kwaaltjes klinken goed, maar zoals jezelf aan geeft kan het ook een naderende ongi zijn.
Het kan 2 kanten uit, spannend!
Nien, hoe was het in Nijmegen, heeft je vriend de finish nog gehaald.
Het is in ieder geval prachtig weer [of toch te warm voor de 4-daagse hih]
Nee, ik ga niet klagen, ik vind het heerlijk weer.
Jammer dat ik de komende dagen overdag in mijn nest lig maar dat is niet anders.
Mijn ei is er nog niet.
Ben bang dat ik na mijn nachtdiensten of slapen aan het klussen moet.
Gewoon even ZIN maken dus!
Het is voor een goed doel, wil mijn ei natuurlijk niet missen.
Ik moet zeggen dat het ons momenteel weinig moeite kost om het vaak te doen.
Weet je, de laatste keer dat ik naar het ZH ging voor de co na de MK zat er nog een stukje placenta weefsel.
Ik ben nog steeds bang dat het er zit en dat er dan geen ei komt omdat je lichaam nog denkt dat je zwanger bent.
En ik hoorde laatst dat iemand pas na 3 maanden weer een ei kreeg!
Met mijn lange cyclus is dat niet te hopen.
Misschien is mijn lichaam er ook nog wel niet klaar voor, kan ook.
Je blijft aan het gissen zo.
We wachten maar weer even af!
Meiden geniet van deze zonnige dagen!
Have fun!!

Liefs, Monique

Hoi Monique,

Als dat stukje weefsel in je baarmoeder naar jouw mening ook maar einig invloed kan hebben op je eisprong dan zou ik echt even het ziekenhuis bellen. Ookal is het niets, dan is het alleen al goed om te horen dat het niets is wat een eisprong in de weg staat. Nu blijf je er toch aan denken en logisch ook. Ik zou echt even het ziekenhuis of je huisarts bellen. Al is het maar om jezelf gerust te stellen!

Ik ben vandaag erg druk geweest. Alle was hangt heerlijk buiten te drogen (wat een geweldig weer!!!!!!) en het huis is weer helemaal schoon EN het koffertje is gepakt.. ready to go dus! Vanavond nog even genieten van een avondje met Robin. Ookal ga ik het daar vast heerlijk hebben, ik ga Robin wel missen denk ik....
Monique, heb je lekker gesport gisteren? Die gebakjes er weer af getraind? Jij deed aan spinning toch? Volgende week met zwemmen krijgen wij een instructie voor onder water spinning. Een soort fiets die vast op een rek zit (onder water) en zelf zit je tot je middel ongeveer in het water. Ik ben benieuwd want ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Ken jij het?

Nou meiden, geniet lekker van jullie weekend en Nien, ik ga zeker aan je denken maandag en ik kan niet wachten om je verhaal dinsdag te lezen!!! Als ik dan ook nog lees dat Monique's ei is gesprongen EN ik kan melden dat ik zwanger ben.. dan zou het helemaal super zijn..

Meiden, fijn weekend, ik zal jullie verhalen missen maar ongetwijfeld flitsen jullie nog regelmatig door mijn gedachten!!

Kus F.

ps: dank je wel Cath. Ik spreek je snel weer! Hopelijk heb je deze maand wat eerder je eisprong. Volgens mij wordt het wel steeds korter bij ons.
X F.

Hoi meiden,

Nou, meneer is vanochtend dus gewoon niet gestart en in zijn nest blijven liggen! hahahaha. Gelukkig kwamen we er achter toen we net onder weg waren en zijn we maar een bak koffie gaan drinken bij mijn moeder.
Verder heb ik heel de middag op de bank liggen slapen, voelde me vandaag ellendig, moe en misselijk. Heb wel vanochtend mijn eerste mee groei bh gekocht en moet zeggen dat hij heerlijk zit. Heb normaal,met een beetje mazzel, een b cup en heb er nu een die tot D kan groeien! Deze zit echt heerlijk!!!
Ben me op dit moment best wel zorgen aan het maken over die echo. Wat als er nou niks te zien is? Of dat ik nog niet zo lang zwanger ben dat er iets te zien valt??? Weet dat ik er niet te veel over moet piekeren, maar zo'n echo brengt toch heel wat stress mee!!!

Je zal nu wel heerlijk van je vakantie aan het genieten zijn, Fred. Groot gelijk en we horen je dinsdag wel! Zal aan je denken en voor je duimen. Je klachten klinken goed, maar kunnen inderdaad ook wijzen op een naderende ongi!

Monique, hoop voor jou dat het wat minder weer wordt in je nachtdiensten, want dit is vreselijk om in te slapen.
Enne ik heb inderdaad ook gehoord dat het bij sommige mensen heel lang kan duren voor ze weer een ei sprong hebben, maar hier moet je natuurlijk niet van uit gaan, want ik denk dat je zelf ook veel tegen kan houden. En als je je inderdaad nog zorgen maakt over dat stukje placenta, moet je echt contact opnemen met je huisarts of het ziekenhuis!!!!!

Nou, ga al mijn moed maar is bij elkaar zoeken en koken!

Tot snel!

Nienepien

JAAAAAAAAAAAAAAAAA,
Ik denk dat ik mijn ei heb gehad!!!
Vanmorgen had ik een temp. van 37.01.
Kan niet missen toch?
Alleen gaf mijn maybe niks aan.
Ik heb wel gelezen dat hij bij meerdere meiden niet werkt, missschien bij mij deze maand ook niet.
Ons klus-schema haha sluit volgens mij mooi aan op mijn ei.
Maar we doen nog even ons best, eitje kan 24 uur leven dus we zullen vandaag nog een nieuw peleton richting eileider sturen!!hihi
Nou Nien, je kan voorlopig even vooruit met je meegroei BH!
Maar ze kunnen soms snel groeien, in mijn 7e week geloof ik kocht ik ook al mijn eerste zwangerschaps BH.Echt charmant is ie niet maar het zit dan wel lekker!
Alhoewel er tegenwoordig al veel meer is in zwangerschaps-lingerie.
Voor deze baan heb ik in de foundation verkoop gezeten.
Toen was er nog echt geen zwangerschapsstring.
Nu vind je die gewoon bij Miss-Etam.
Fraai die vriend van jouw, denk je iemand te komen aanmoedigen.
Had hij de voorgaande dagen wel gelopen dan?
Ik hoop dat je niet teveel over je echo in zit Nien.
Het MOET nu helemaal goed komen!
Heb je niet een ander gevoel dan de vorige keer?
Ik heb er alle vertrouwen in!
Maar als je eenmaal zoiets hebt meegemaakt blijft die onzekerheid, kan het me heel goed voorstellen.
Zelf ben ik geen haar beter.
Hte zwangerschapshormoon doet in ieder geval goed z,n werk!
Goed om jezelf denken en lekker aan je slaap toegeven meid!
Nou ik ga nog even [proberen] een tukje te doen voor ik moet werken.

Fijn weekend!!

Liefs, Monique

Hoi Monique,

Wat vreselijk fijn voor je, dat je je ei hebt gehad!!! Kan niet missen toch! 2 weken zijn zo voorbij.
Hoop inderdaad dat je nog een beetje kunt slapen voor je vannacht aan het werk moet. Zelf vind ik de eerste nacht het ergste en daarna gaat het wel weer.
De 2 dagen hiervoor had hij wel gelopen, maar hij was nu gewoon zijn bed niet uit gekomen. Zag de lol er niet meer van in! Vorig jaar heeft hij hem wel uit gelopen, dus hij had al een medialle. Is altijd wel bere gezellig rond die tijd in Nijmegen. Zou willen dat ik er wat dichter bij woonde.
Op zich heb ik wel een heelgoed gevoel over die echo, maar toch is het heel spannend! Zelf heb ik eigenlijk het idee dat het er meer als een zijn. Maar weet niet goed waarom ik dat denkt. Moet ook zeggen dat ik hoop dat het er gewoon 1 is hoor!
Maar het is gewoon razend spannend!

Jij zou nu 6 augustus je nod hebben?
Spannend hoor!

Tot snel,

X Nienepien

Hee Nien,

Wat fijn om te lezen dat je een goed gevoel hebt over de echo!
Dat is het belangrijkste.
Maar uhhh, Meer dan 1??
Waarom denk je dat.
Hebben jullie in de familie ook tweelingen of is het een voorgevoel.
Dat maakt de echo natuurlijk extra spannend!
Ik ga nu inderdaad eerst maar uit van mijn NOD op 6 augustus, en inderdaad dat is het zo maar weer!
Ik had do-avond toen ik op bed lag en nog niet wist dat ik mijn ei had een beetje het gevoel of ik ongi moest worden, en in de bovenbenen een krampend gevoel.
Missschien was dat mijn ei wel en kon ik het nu wat voelen.

Ik vind de eerste nacht ook altijd de minste.
Ik was er om half twee alweer uit, ben niet zo,n goede slaper overdag.
Nog plannen voor het weekend?
Ik heb trouwens wel een goed gevoel over een evt. zwangerschap.
Komt ook doordat we mijn ei niet zijn misgelopen.
Mijn maybe krijgt geloof ik wat kuren, het lampje doet het niet altijd meer.
Komt misschien omdat ik hem niet meer nodig ben? haha.
Ben benieuwd hoe Fred het heeft in Italie, en natuurlijk haar test voor a.s dinsdag!
Jij maandag voor de echo, spannende dagen hoor!

Nou meis, nog een fijn weekend en tot gauw!
Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan