Monique2 en Nienepien

Hoi Monique,

Moest vanochtend wel even aan je denken, toen ik met een oog open op mijn wwerk verscheen en jij je bed in kon rollen. Wat was ik jaloers!!!!

Is zeker een goed gevoel dat je er alles aan hebt gedaan om je ei niet te missen! Meer kan je niet doen toch? Verder heeft de natuur het in zijn hand.

Wij hebben inderdaad 2lingen in de familie, en dat maakt het best wel extra spannend. Kan haast niet wachten tot morgen. Het ergste is nog dat ik gewoon moet werken en het niet kan gaan vieren als alles goed is, bah!!!

Ben ook benieuwd hoe Fred het heeft, is vast beter weer als hier.

Nou ga even een uurtje pitten!

Liefs Nien

Hee Nien,

Ja dat is het fijne van een nachtdienst, je gaat naar huis en kunt lekker je bed inrollen.
Wat spannend, dus wel 2-lingen in de fam.
Ik ben zo benieuwd hoe je echo was!
helaas heb ik nog niets gelezen, maar misschien heb je erna wel late dienst en ben je nog niet in de gelegenheid geweest.

Het is inderdaad zo dat de natuur nu verder zijn werk moet doen, ik voel nog niets bijzonders in ieder geval.
Soms wat misselijk maar dat komt door het ritme van de nachtdienst denk ik.
Mijn temp is nog wel boven de 37.
Ik temp dan na een paar uurtjes slaap.
Morgen kan ik weer op de "normale manier" tempen., dus maar even kijken wat hij dan doet.
Fred komt morgen ook alweer thuis.
Wat gaat dat snel.
Hopelijk heeft zich geen ongi. bij haar aangediend.
Je begrijpt. ik zit op spannende nieuwtjes te wachten.
Het is zo bijzonder, je "kent" elkaar niet maar leeft zo met elkaar mee!
Superfijn dat je je verhaal bijelkaar kwijt kan.

Ik hoop gauw een goed nieuwtje van je te lezen meid!!

Liefs, Monique2

Hoi Monique!

Was helemaal fantastisch de echo! Heb het hartje zien kloppen en moet 23 aug. terug komen zodat ze goed kunnen zien hoe lang ik zwanger ben!

Je bent nu dus weer uit je nachtdiensten? Gaat best snel voorbij he!
Spannend wat voor een temp je morgen hebt!

En het is inderdaad fijn om je verhaal lekker van je af te kunnen schrijven.

Ik ga weer verder met op de bank hangen, want ben echt super moe!

Liefs N

Terug
Bovenaan