Monique2 en Nienepien

Hoi meiden,

Daar ben ik weer. Lekker gewoon thuis aan het netten, met een spatie die het gewoon doet!

Monique, ben je al nerveus voor de gyn? Ik was dat niet maar ik werd het ineens heel erg toen ik daar in de wachtkamer zat. Heel erg dubbel om tussen allemaal gelukkige zwangere vrouwen te zitten maarja, onze tijd komt nog wel Monique!
Wat betreft de MB. Ik heb wel eens varens gehad terwijl ik geen eisprong gehad maar de laatste 3x dat ik een eisprong had gaf 'ie wel varens. Dus ook wel een paar keer toen ik geen ei had maar als ik echt mijn ei had dan gaf 'ie ook varens.... Ach ja, ik heb gisteren ook maar weer de CB testen gekocht. Ze zijn alleen zo schrikbarend duur. Vooral met mijn cyclus. Ik gebruik ze alleen als ik vermoed dat mijn eisprong eraan komt (als ik meer vochtafscheiding krijg, steken in mijn buik) en als we geen zin hebben om te sexen. Dan kan ik even testen om te kijken of we toch niet zouden moeten klussen. De MB heb ik al 4 weken niet meer gebruikt. Ik word er ook zo moe van, want ik heb toch geen eisprong!

Monique, wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op je werk. Laten we hopen dat de uitkomst datgene is wat jij het liefst wil, overplaatsing. Hopelijk krijg je dan ook iets meer rust. En wat betreft de dromen.. ik heb dat ook een keer gedroomd. Echt vreselijk! Het zal inderdaad alles te maken hebben met de miskraam en je pogingen weer zwanger te worden. Hopelijk krijg je snel weer wat meer rust en krijg je dat soort dromen ook niet meer. Ik moet zeggen dat ik het echt super vind hoe positief jij blijft!! Je hebt toch ook al een paar keer een ei overgeslagen maar je blijft positief. Echt top!! Als ik je niet meer spreek wil ik je heeeeeeeeeeeeel veel succes wensen bij de gyn. Moest je nou a.s. maandag?

Nien, wat jij schrijft kan ik mij zo goed voorstellen!! Ik weet nog toen ik zwanger was en tegen mijn zus zei, als ik maar door die eerste 16 weken heen ben, dan ben ik ook niet meer zo bang. Mijn zus zei toen, hoe langer je zwanger bent, hoe groter je zorgen om het kindje. Vooral als het kindje begint te schoppen en je voelt het al even niet meer schoppen dan word je weer helemaal bang. Ik denk dus dat dit een hele normale angst is Nien. Je mag al snel voor je 2e echo. Hopelijk ben je dan al iets meer gerustgesteld.
Voel je het kindje al wel eens zachtjes schoppen of kan dat nog niet?

Nou meiden, ik ga me storten op het huishouden.. FIJN!!

X F

Terug
Bovenaan