Monique2 en Nienepien

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

Nien, ik had even op jullie website gekeken en ik las dat je je inmiddels veel beter en energieker voelt! Wat heerlijk zeg. Normaal zijn vrouwen die laatste weken echt uitgeput dus geniet er lekker van! Heb je nu alles klaar voor de baby? Kleertjes in de kast, kamertje klaar etc? Ga je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Monique, hoe is het met jou? Al een eisprong kunnen bespeuren? En hoe is het nu op je werk? Is het nog steeds allemaal zo onzeker of kun je er gewoon voorlopig blijven?

Met mij gaat alles prima. Ik slaap wel erg slecht, ben heel snel moe en regelmatig misselijk maar ik vind het allemaal prima!! Als ik die eerste onzekere tijd maar goed door kom (daarna begint het stressen voor die periode erna vast weer ;-)

Volgende week maandag komt er een mevrouw langs van Moeders voor Moeders, ben benieuwd!

Nou meiden, ik houd jullie op de hoogte! Over precies twee weken heb ik de eerste echo.. spannend!

Nien, succes met de laatste loodjes en Monique, hopelijk heb je inmiddels al weer kunnen klussen!!

Dikke kus F.

Hoi meiden,

De bedoeling is dat ik thuis ga bevallen!!! Maar als we het niet zien zitten, zijn we binnen 5 minuten in het ziekenhuis. Voel me inderdaad een stuk beter, heb alleen last van mijn ribben. Babe vindt het leuk om er tegen aan te schoppen! Alles voor de babykamer is klaar, alleen nog wat dingen aan de muur, maar dat komt wel goed. Zal foto's maken en deze ook op de site zetten!

Spannend hoor F, je echo. Weet nog hoe zenuwachtig ik was! Moeders voor moeders heb ik niet aan mee gedaan, omdat wij toen net op vakantie gingen (het zal is niet) En bij mijn miskraam ging het mis de dag dat zij langs zou komen!

Monique, ik weet heel zeker dat jij ons heel snel zal volgen en dat je de allerbeste ouder wordt hoor!

Ga weer even verder met mijn nestel drang, tot snel!!!

Liefs Nienepien

Hoi Nien,

Fijn dat je zo dichtbij het ziekenhuis woont! Dan hoef je gelukkig niet een hele reis te ondernemen als je toch alsnog naar het ziekenhuis moet! Zou het leuk vinden die foto's te zien us als je weer foto's hebt..

Po, het is allemaal heel spannend maar ik ben wel blij dat ik met 2 weken al een echo mag laten maken. Ze willen een echo maken met week 7 (om te kijken of het hartje klopt) en rond week 12. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Ik wil alleen niet teveel zwanger verhalen hier schrijven omdat ik dat niet gepast vind t.o.v. de rest op dit forum. Maar lief dat je hier op reageert! Ik houd je op de hoogte.

Dikke kus F.

Hoi Meiden,

Ik dacht gisteren een berichtje te hebben geplaatst, maar zie nu dat die niet is doorgekomen.
Nien, kan me voorstellen dat het een lekker gevoel geeft als je dichtbij het ZH woont.
Volgens mij ga jij een klein voetballertje krijgen.....
Of een bokser?haha

Fred, ik persoonlijk vind het helemaal niet erg hoor als je jou zwanger ervaring hier deelt.
Vind het juist leuk om te lezen!
Nog 2 weken en dan kun je voor een echo!
Is echt een hoogtepunt.
Goed dat je meedoet aam M voor M!

Met mij gaat het evn wat minder op het moment.
Vanaf za-dag verloor ik soms weer wat helder bloed.
[Ik verloor 4 weken na de miskraam gedurende 4 dagen ook een heel klein beetje bloed, en nu 2 1/2 week later weer?!?!]
Mijn temp. was ook nog vrij laag.
Toch heb ik zondag voor de zekerheid getest, was negatief.
Vanmorgen de dokter gebeld met de vraag of ik urine mocht brengen[blaasontsteking]
De laatste weken denk ik steeds dat ik een blaasontsteking heb.
Soms moet ik vaak plassen en voelt het vreemd.
Nu in combi met het bloedverlies heb ik toch maar wat weggebracht.
Het was inderdaad niet goed, een blaasontsteking.
De ass. zei dat daar het bloedverlies ook van KAN komen.
Hoeft dus niet,wat e nu allemaal is weet ik ook niet.
Waar ik in mijn cyclus zit, geen idee.
Zou een blaasontseking en een miskraam met elkaar in verband kunnen staan?
Op zich toch niet, het zijn de urinewegen.
Weten jullie het?
En misschien is mijn cyclus wel in de war door de blaasontst.[lijkt me ook sterk, maar bedenk ook maar wat]
Dan het volgende,
Gister kwam mijn zwager[broer van mijn man] ik was alleen thuis.
Hij kwam wat vertellen......
Ze krijgen een derde kindje.
Ik was zeer verbaasd.
Ze hebben een Z van 9 en een D van 7.
Het was mij wel duidelijk dat mijn zwager nooit geen 3e wilde[mijn schoonzus wel]Dat hadden ze al eens verteld.
Maar nu was ze dus toch zwanger.
Hij zei dat het ook niet de bedoeling was!!!
En hij zei als ik het terug kon draaien...maar nu ben ik erl blij.
Mijn schoonzus is helemaal blij.
Mijn man en ik zijn er eigenlijk een beetje raar van.
Hoezo niet de bedoeling??
We denken nu dat het van haar kant geen ongelukje is.
Of is het raar om dat te denken?
Het is zo oneerlijk, dit hadden wij moeten zijn.
We zijn er echt een beetje van ondersteboven[vooral omdat het niet de bedoeling was]
Sorry voor het geklaag, maar moest het evn kwijt.

Liefs, Monique2

Hoi lieve Monique,

NEE, het is niet raar om dat te denken! Jullie willen niets liever dan een kindje en na al dat "ongeluk" wat jullie hebben gehad, is het logisch dat je verdrietig bent als iemand het over een ongelukje heeft. Het is ook allemaal niet eerlijk. Ook als ik soms verhalen lees op het forum als zwanger worden langer duurt, kan ik niet anders denken dan wat de wereld oneerlijk in elkaar steekt! Maar echt lieverd, jullie tijd komt ook dat jullie een gezond babytje in jullie handen houden!

Over dat bloedverlies. Dat had je de vorige keer toch ook? Ik weet nog dat je je er toen zorgen om maakte dat dat kwam door een klein stukje dat nog in je baarmoeder zat misschien. Ik hoop niet dat je lichaam je nu weer een tijdje laat wachten... maar aan de andere kant Monique, je was best snel zwanger de volgende keer dus ik heb er alle hoop in dat dat straks weer het geval is!

Ik hoop dat je je snel weer happy voelt!

Dikke kus F.

ps: ik heb nog nooit blaasontsteking gehad dus ik heb geen idee of dat met een mk in verband kan worden gebracht. Succes ermee! Met antibiotica schijnt het snel verholpen te zijn dus sterkte nog even!!

Lieve Fred,

Hoe voel je je?
Begin je het zo langzamerhand te beseffen dat jullie een kindje gaan krijgen?
De hele dag dagdromen zeker!!

Ik ben blij dat jij die gedachte ook niet raar vind.
Heb je even een bevesting.
Ik had haar gisteren aan de telefoon [voor het eerst na de bekendmaking]
Ze zei toen, het was niet echt de bedoeling, en, ik zie het als een extraatje [hallo, we hebben het hier niet over een 13 e maand of een winstbrief?!?]
Ik begrijp zelf wel dat ik de uitspraken misschien anders opneem dan een ander momenteel.'

Je schreef dat er misschien een stukje kon zitten, maar ik heb wel een controle echo gehad en die was goed.
Verder gaat het alweer een tikje beter.
Ik heb ook zelf echt het gevoel dat ik moeder ga worden.
Dat is een geruststellende gedachte, mijn gevoel is eigenlijk altijd goed!!

Kan je inmiddels al genieten van je zwangerschap.
Nog even en je hebt een echo, heb je de bevestiging die je nodig hebt.
Jij word toch een sept. mamma?
Wanneer ben je precies uitgerekend?
Geweldig eigenlijk, dat je d.m.v med. een eisprong op kunt wekken.
Zie nu, na de 2e keer al zwanger!
Ik heb ook steeds een heel goed gevoel bij jou er over gehad.
Het is allemaal zo bijzonder!!
Nou meis, tot gauw!!
Knuffel , Monique

Heb je trouwens ook een "gevoel" wat het gaat worden?

Terug
Bovenaan