Monique2 en Nienepien

Hoi lieve Monique,

Het is ook zo dat een ander het misschien niet zo opvat maar voor jou (en voor iedereen bij wie zwanger worden niet "per ongeluk of gemakkelijk" gebeurt zal dit anders overkomen.

Ook op tv wordt soms zo makkelijk gesproken over het "nemen" van kinderen. Ik kan daar altijd boos om worden. Mijn moeder zei altijd al "kinderen neem je niet maar kinderen krijg je" en zo is het ook! En wij krijgen ook echt kinderen ookal gaat het misschien niet zo als wij het graag zouden zien!

Ik ben (als alles goed is..) 28 september uitgerekend en 8 feb. krijg ik dus de eerste echo.. Ik weet niet wat het wordt... 2 paragnosten hebben gezegd dat ik 2 jongetjes krijg dus op de 1 of andere manier denk ik ook aan een jongetje. Ik kreeg laatst ineens de gedachte dat het er misschien wel 2 zijn maar dat zou teveel geluk zijn!

Ik heb vandaag trouwens geen kwaaltjes. Gisteren was ik extreem moe en ben ik zelfs in de trein in slaap gevallen!! Vandaag dus niet echt kwaaltjes.. en dan gaan die gedachtes meteen alweer draaien.. maarja, dat houd je ook niet tegen vrees ik.

Hoe is het nu met jou? Is je temperatuur nog steeds laag? En weet je nu al of je dat beetje bloedverlies als een ongi moet zien?

X F

Terug
Bovenaan