Monique2, Nienepien en alle andere meiden

Halllo Frederique,

Ik heb even een vraagje wat is maybe baby en waar kan je die kopen?

Ik ga dit weekend naar vrienden van ons en daar blijven we slapen ik ben maandag weer op het forum.

Al vast bedankt.

Groetjes
Carolien

Hoi Carolien,

Ik heb de maybe baby (ovulatietest) op advies van Monique aangeschaft (ik had er ook al veel succes verhalen over gehoord). Ik heb het gekocht op de site van babybrabbel.nl (heb gezocht op Google en kwam daar uit, meteen op de juiste pagina). Het kost bijna 30 euro (vooraf betalen). Dat is dus een stuk goedkoper als de Clear Blue ovulatietest die ik hiervoor altijd gebruikte. Daarbij kun je de maybe baby altijd gebruiken. Er zit een beschrijving bij hoe je 'm moet gebruiken maar het komt erop neer dat je 's morgens (voor het tandenpoetsen en voordat je ook maar iets eet of drinkt) een klein beetje spuug (zonder bubbels) op een glaasje doet, een kwartier laat drogen en dan via een microscoopje kijkt of er een varen structuur te zien is (dat zijn je vruchtbare dagen). Ik gebruik het net een week. Moest de eerste dagen even wennen maar nu heb ik door hoe het moet (ook hoeveel spuug je moet gebruiken). Moest even wennen aan het idee dat je moet spugen op een glaasje haha... maarja, je moet er iets voor over hebben om je eisprong niet te missen!!
Succes en veel plezier dit weekend!
Groetjes Frederique

Hoi meiden,

Nou de spanning gaat inderdaad stijgen. Zit nu op dag 25 en vandaag zou de innesteling zijn!
Zit veel te veel na te denken.

Nog 11 dagen en dan mag ik testen van mezelf. Hihihi, al of er nu al wat uit zou komen.

Fred, ben blij dat je je weer wat beter voelt! En hoop nog steeds dat je ongi heel snel komt.
Heb je je schilderij al op gehaald?

Wij gaan zo de hort op en heb er erg veel zin in. Gaan naar mijn beste vriendin, die is 4 weken geleden bevallen van een pracht dochter. Dus kan even lekker gaan kwijlen. Enne gaan gezellig met zijn alle voetbal kijken! Word zeker gezellig, en denk ik misschien even aan iets anders als zwanger zijn.

Groetjes Nienepien

Hoi Nienepien,

Zeker spannend zeg!!!! Ik zou net als jou helemaal gefixeerd zijn op mijn lijf! Welke dag houd je aan als je nod, was dat 1 juli?
Ik ga vanavond ook voetbal kijken, ben benieuwd. Ben ook blij dat ik me beter voel. Heb nu echt even zoiets van, ik kan toch de natuur niet forceren. Als het bij mij langer duurt voordat alles op de rit is dan heeft mijn lichaam die tijd blijkbaar gewoon nodig! Had wel al in gedachten om als de test positief was, een klein cadeautje te kopen voor Robin en dat op vaderdag te geven en het hem dan vertellen... maarja, dat scenario gaat nu niet door.
In de meest ideale situatie gaan we met zijn 3-en tegelijk door naar het volgende forum ... maar goed, we zien wel of dat geluk ons nog gaat overkomen. Eerst ben jij aan de beurt Nienepien, jij hebt de eerste echt poging nu gedaan en wacht nu als eerste de spannende eerste echte nod af. Ik leef met je mee!!!!!

Fijn weekend meiden, veel plezier met voetbal!!

Kus F.

Hallo meiden,

Wat een vreselijke wedstrijd, om te huilen! Maar was wel heel erg gezellig met onze vriendjes en vriendinnetjes.

De enige klachten die ik momenteel heb is steekjes in de schaamstreek. Verder helemaal niks.

Mijn nod is officieel 28 juni, maar probeer het testen wel uit te stellen. Hoe langer ik wacht, hoe beter, toch?

Whaaaaaaaa............wou dat ik nu al kon testen!!!!

Nou meiden geniet van jullie vrije dag!

Tot snel

Nienepien

Terug
Bovenaan