Monnikspeper capsules voor regelmatige cylcus??

Hallo

Ik heb een onregelmatige cyclus (nou ja wel beetje regelmatig maar lang) namelijk
42 - 40- 45 dagen..
Nu heb ik bij de gezond en wel winkel MONNINKSPEPER capsulus gekregen
Deze moeten je cylcus weer regelmatig krijgen
Nu heb ik deze maand ovulatietesten gebruikt en ik had mijn ei al twee weken geleden.. dat zou betekenen dat ik vanadaag mijn nod al heb, op dag 33 !!!
Ik ben nog niet ongi, maar durf en wil nog niet testen omdat ik toch een beetje bang ben dat de ovutest niet klopte en ik wel rond de 40 dagen ongi word..

Heeft iemand ervaring met deze capsulles???

Groetjes Maike Sanne

Hoihoi,

Heb ze ook gebruikt na stoppen met de pil. Mijn eerste cyclus duurde zo'n 100 dagen.........bleek ook PCOS te hebben. Uiteindelijk met acupunctuur en monnikspeper een menstruatie gekregen en een eisprong hierna, en toen ook meteen zwanger. Dit werd helaas een miskraam (van een tweeling) maar na mijn curretage ook meteen weer begonnen met monnikspeper en toen meteen weer een regelmatige cyclus en in de tweede cyclus na mijn miskraam weer zwanger..................volg je het nog?

Ik vind het dus superspul.

Als ik jouw verhaal zo lees zou ik toch eens een test wagen. Als jouw ovulatie test 3 weken geleden positief was en je bent nog niet ongi is de kans redelijk aanwezig.........

Hou je me op de hoogte??

Gr. Rimke
35+3 weken zwanger

Hoii Rimke

Gefeliciteerd !!! Je moet nog maar een paar weekjes ! Spannend hoor !
Hoe verloopt je zwangerschap?
Jeetje en miskraam.. verschrikkelijk zeg ! Mooi dat nu alles goed is en je de kleine bijna in je armen kunt houden !

Dus jij zweert er bij haha.. Nou mijn ei was dus 2 weken geleden, en nu vandaag mijn nod.   Heb eigenlijk geen "kwaaltjes".   De vorige twee rondes had ik voor mijn gevoel van allerlei dingen last, ik rook allerlei dingen, straalde (zeiden mensen tegen me), voelde me anders etc....
Nu voel ik me eigenlijk helemaal niet anders dan anders.. ja ik vreet meer haha en dan met name vreten. Ik was aan het lijnen, want ben te zwaar (80kilo)   maar het wil niet meer lukken helaas.. komt maybe ook omdat ik vakantie heb..

Ik durf dus eigenlijk niet te testen, bang dat het negatief is.. Of dat de ovutest niet goed was en mijn cyclus toch lang is.. snap je het nog??

xxx

Snap het hoor, ik zou er toch een testje tegen aan te gooien!
Dan ben je van je onzekerheid af!
Wat je zou kunnen doen is, als je die nog in huis hebt, een ovulatie testje doen, die zijn vaak ook wel iets positief als je zwanger bent........(maar ook niet bij iedereen) en misschien heb je wel gewoon een test in huis..............
Ik zou het doen als ik jou was.............
Is hij positief dan weet je dat in ieder geval, is hij negatief dan zegt dan ook nog niets zolang je niet ongi bent!

Succes met het maken van je beslissing!

Hier gaat alles redelijk wel hoor, veel last van bekken en slapeloosheid (al vanaf maand 4), en nu erge last van de hitte! Maar verder geniet ik wel hoor, maar wordt nu wel heel nieuwsgierig..........hahahaha!!!

Gr. Rimke

Ik heb er zelfs twee in huis haha... die van de kruidvat !
Misschie dat ik morgen toch ga testen.. Maar we gaan morgen een dagje uit met mn zwangere zusje..
dus ben bang dat wanneer ik negatief test ik beetje depri zal zijn en wanneer het positief is ik t niet voor me kan houden.. Snapje haha
Eerst maar eens kijken of ik de nacht door kom zondr rdtjes !!!

K chat nu met iemand die bij de gezond en wel werkt en ze horen idd meer positieve verhalen over de mp !

Ja het is idd warm helemaal met een dikke zwangere buik !
Weten jullie al of jullie een zoontje of een dochtetje krijgen? Of word   het een verassing??

Nou meid ik ga nog even filmpje kijken..
Ik hou je op de hoogte en bedankt voor de reacties zo snel !

Hej!

MaikeSanne, dat is dus echt spannend. Het lijkt me ook wel mogelijk dat je zwanger bent als je al langer dan 14 dagen geleden een positieve ovu test had!!! Wie weet!!

Nu we het toch hier en daar over de homeopathische middeltjes hebben , weet iemand iets van tarwekiemolie? Heb vanmiddag wat informatie opgezocht over tarmekiem- en teunisbloemolie (op aanraden van Maike!!), maar ben benieuwd naar ervaringen met beide capsules. Naar wat ik nu weet schijn je de teunisbloem niet te mogen gebruiken als je zwanger bent en de tarwekiem wel.
Heeft iemand ze beiden geprobeerd en een verschil opgemerkt? Of wie is er over 1 van beiden erg te spreken of juist niet..en waarom?

Ik hoop op een paar reacties!

Groetjes Druifje

Veel plezier morgen!
En ik lees wel of je getest hebt!
Veel plezier met de film!

Druifje: ik slikte monnikspeper, tarwekiemolie en teunisbloemcapsules.............alles bij elkaar! Er is er eentje die je niet mag slikken als je eenmaal zwanger bent, die slik je alleen in de eerste helft van de cyclus, maar dat staat dan op de bijsluiter, moet je maar even goed lezen dan!
Succes ermee!!!

Druifje, ik zit op msn met iemand die bij de gezond en wel winkel werkt, dus zal haar even vragen dan weet je het metee gigi

Teunisbloemolie is voor de pms en dus niet geschikt voor als je zwanger bent..
Zegt ze.. Dus maar niet doen dan !
Bij de etos zeiden ze tegen me dat het ook voor opwekken ongi was.. maar k zou t dan maar niet gebruiken !!
Teunisbloemolie zuivert ook de huid, maar wanner je zwanger wilt worden niet geschikt.. WIl je je cyclus beter hebben dan raad ze de monnikspeper aan !

Tarwekiemolie helpt vooral bij vermoeidheid en bij smering van gewrichten en ook voor de huid..

Haha handig zo iemand die er werkt he :)

Nou dames nog geen rdtjes !! Ooohhh ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden hoor !!!

Terug
Bovenaan