Monnikspeper capsules voor regelmatige cylcus??

Goedemorgen Dames !!!

Nou ik zal maar metee met de deur in huis vallen ....
Heb de hele nacht wakker gelegen en besloten om te gaan testen en....

.....................Een licht streepje !!.................................

Ben onwijs blij, maar toch ook onzeker... want het is wel heel licht..
hij staat er echt.. de controle streep donker en de ander licht..
Ben ik nu zwanger ???

Nou dames, ik ben er niet eerder dan vanavond weer. We gaan een dagje naar het eiland met mn zwangere zusje en dr man..
Dus k zal me snel omkleden en dan ontbijten en weg..
(zal maar wat extra druifjes eten hihi)

Gezellige dag allemaal !

Dikke zoen Maike Sanne

Streepje is streepje, die reageert alleen op hcg, en hcg heb je alleen als je zwanger bent!

Wacht een paar dagen, dan is hij vast donkerder!
Dus ik feliciteer je vast meisje!
Ik zei toch dat het super spul was!!!
Hahahaha!
Geniet ervan!

Dikke kus Rimke

Hey Maaike Sanne,

GEFELICITEERD!!

Hoeveel rondes ben je nu bezig? Was dit je eerst 'kortere' cyclus nadat je die capsules bent gaan slikken?

Ik kom van een ander forum maar was benieuwd naar de monnikspeper capsules. Waar kan ik die gezond en wel winkel vinden? Op internet of zo?

Geniet ervan!!

X hopje

Hoii dankjullie voor de felicitatties !

Hopje..
Ik had 3 lange cyclussen namelijk 42-40-45.   Tijdens mijn menstr van 45 dagen ben ik begonnen met deze tabletten
IK ben toen ook gestart met ovuteste en bleek dat ik mijn ei vroeg al had !
Gister was mijn nod op 33 dagen ! en ik bleek zwanger !
Dit was onze derde ronde.. eerst  een maand  "geoefend en ontpilt"
Ik ben 10 jaar aan de pil geweest, dus vrij snel ontpilt

Cylus nu 33 dagen Dus scheelt 10 dagen !!!
Verkoopster zei dat het iedere maand eerder kan zijn.. en er stod op 2 daags maar ik nam maar 1 daags.. Dus maybe wanneer ik 2 per dag had gebruikt ik wel op de 28 dagen uit zou komen !

Bij ons in de stad zit een DA Gezond en Wel winkel.  
Monnikspeper va Vitotaal       -de natuurlijke kracht-
Is homeopatisch dus baat het niet dan schaad het niet !!!
Weet niet of je deze via internet kunt bestellen, vast wel1

ZIjn jullie al lang bezig??

Hallo,

Ik hoor hier niet meer thuis maar wou toch even reageren.
Ik ken ondertussen 4 mensen die zwanger zijn geworden ondanks de teunisbloem! Waar onder ik zelf. Alle 4 een maand gebruikt en zwanger........... Er is helemaal niks met onze kindjes en kan dus totaal geen kwaad. Er staat ook niet op het potje dat je het niet mag gebruiken en het is ons ook niet afgeraden in de winkel. Teunisbloem bevordert een normale regelmatige cyclus.

Succes allemaal!

Groetjes Sylvia
25+6

Hoi Maaike Sanne,

Ohh wat goed zeg!

Nee, wij zijn nog niet lang bezig. Dit is onze 1e ronde. We zijn meteen na het stoppen met de pil (eind juni) voor het echie gaan klussen. Heb nu 2 testen gedaan en beide negatief. Maar ongesteld wordt ik ook maar niet. Nu zit ik nog niet mega ver in mijn cyclus (vandaag dag 34) maar ik dacht, ik kijk alvast even rond naar hulpmiddeltjes voor het verkorten van mijn cyclus.

Bedankt voor de info!

X hopje

Haiii!

Maike wat super goed zeg!! T lijkt haast wel wonderspul als ik het zo lees!
Hartstikke gefeliciteerd en geniet er lekker van. Inderdaad over een paar daagjes nog een keertje testen, dan zal ie vast wel duidelijker zijn. Wordt het een april kindje?

Sylvia, ik vroeg me af of jij ook een onregelmatige cyclus had toen je de teunisbloem ging slikken. Of deed je dat alleen omdat je er goede verhalen over gehoord had?

Ik heb vanmiddag een potje tarwekiemoliecapsules gekocht. Ik weet dat er niet op het potje staat dat het goed is voor de menstruatie o.i.d., maar na ff Googlen lees je net als over teunisbloemolie ook hele positieve verhalen. Dit kan je ook evt. tijdens zwangerschap blijven slikken, het is goed voor je huid en ook is een voordeel dat mannen het ook kunnen slikken (omdat het niet speciaal voor de vrouw is). Het zou de kwaliteit van de zaadjes beter maken. Dus waarschijnlijk gaan we nu allebei aan de tarwekiem :) Ik wacht de komende cyclus nog even af en is deze ook te lang, dan koop ik denk ik ook de teunisbloem. Echt een goede tip Maike  bedankt!

Liefsx

Hallo druifje1,

Ik ben aan de teunisbloem gegaan ivm een onregelmatige cyclus.
De ene maand had ik een cylcus van 28 dagen en een andere een van 42 dagen en dan weer iets er tussen in..........Er viel geen pijl op te trekken.

Terug
Bovenaan