mooi liedje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Wie weet nog waar je dat mooie liedje kon vinden over de groei van een kindje. Ik geloof dat hij van Marco Borsato was. Hij stond hier lang tussen alle discussies maar ik kan hem nu niet terug vinden!

Ik ben nu 10w4d zwanger (Na 2 mk's) en tot nu toe gaat alles goed. heb gisteren nog een echo gehad.

Ik hoop voor jullie ook dat jullie snel zwanger mogen zijn!!

Liefs mara26

Ik denk dat je het liedje, "slaap maar" bedoelt, het staat op de cd "de Bestemming" van Marco Borsato. Is inderdaad een heel mooi liedje voor als je zwanger bent.

Ja, dat liedje bedoel ik. Maar het liedje moet ook op internet staan met de clip (of het de echte clip is weet ik niet) staan.

iemand daar een adres van?

Bedankt voor de reactie. Het is idd een prachtig liedje.

Liefs mara26

Hoi,

Idd n geweldig liedje en de clip is ook echt leuk. Heb hem voor je gezocht en als t goed is moet ie t doen als je erop klikt..veel plezier ermee!

Kijk, luister & geniet

xxx

Ja met de clip erbij is hij inderdaad nog mooier, wat is het ook een wonder, het mogen krijgen van een baby.....

Heb er nog geen ervaring mee..maar ik vind t geheel idd zooo mooi...krijg steeds opnieuw weer tranen in mn ogen...haha..erg eigenlijk he?!

Hopelijk kan ik m binnenkort als aankondiging aan mn ouders laten zien..(als ze de hint snappen)..

Terug
Bovenaan