mooi liedje

Ik ook nog niet meegemaakt hoor maar wel van dichtbij van anderen en dat je dan steeds weer die buik ziet groeien, echt wonderlijk. Zelf hopen we ook dat we dit mee mogen maken.

voor de nieuwelingen onder ons haal ik hem even weer omhoog.

Dank je Moon78! Ik wist dat het liedje bestond, maar heb er nu pas echt goed naar geluisterd (en gekeken!) en meid, ik heb echt tranen met tuiten zitten huilen net hier achter m'n pc'tje joh!!! Ik hoop echt met heel m'n hart dat het voor ons allemaal zeer binnenkort werkelijkheid zal zijn.... Ik ben gewoon een beetje emo nu...... (ik heb 'm trouwens meteen opgslagen zodat ik er nog vaker van kan genieten)

Ik kende het niet, maar vond het wel mooi. Ik heb het wonder zelf al eens mogen beleven en ik kan het nog neit bevatten. Mijn zoontje is nu al 9 maanden, maar nog kan ik met verwondering boven zijn ledikantje hangen.

Weet je trouwens wat ook een mooi liedje is? Van Karin Bloemen: Kind, nog zonder gezicht. Ik heb hier erg van genoten toen we net wisten dat we zwanger waren, maar het nog bijna niemand verteld hadden.

Niemand die je nog kent
die weet wie je bent
Of wie je zult worden
niemand gaat jouw bestaan voorlopig wat aan
behalve mij

kind, nog zonder begin
die mettertijd zin
aan alles zal geven
kind, alleen nog gevoel
van wat ik bedoel
en wil met mijn leven

twijfel en ongeduld
alsmaar in strijd
als jij mijn droom vervult
raak ik daar dromen aan kwijt
en voor altijd

kind, het gaat niet zo gauw
maar ik heb bij jou
al mijn gedachten
kind, nog zonder gezicht
toch weet ik allicht
wat ik kan verwachten

twijfel en ongeduld
alsmaar in strijd
als jij mijn droom vervult
raak ik daar dromen aan kwijt

zachte onzekerheid
kan ik jou aan
en tegelijkertijd
weten nu zal het voortan
om jou gaan

om jou gaan
wat brengt de tijd.

Hoi dames,

Ik haal het berichtje weer even naar boven. Ik wilde de link naar mijn vriendin linken die ook net zwanger is. Weet trouwens niet of dat via de email kan, maar ik kan het liedje niet meer openen. Hij geeft een foutmelding. Wie kan het liedje nog op internet vinden en kan mij vertellen waar ik het ook kan vinden. Dus het liedje met de clip erbij!

Liefs mara26

Wat een prachtig liedje zeg van Marco.

Ik zat gelijk te denken dat ik als het zover is dit liedje laat horen aan mijn moeder als verassing dat ik zwanger ben.

Krijg nu al tranen in mijn ogen als ik er aan denk.

Xjes,
Lin

voor de nieuwe a.s moeders hier.
Mooi liedje van Marco Borsato. Als je op het 3e berichtje van jongemoeder klikt kun je het beluisteren.
Ik dacht zal hem weer eens naar boven halen

Terug
Bovenaan