Mooi slaapliedje

<p>Weten jullie nog een modern, positief slaapliedje om de dag mee af te sluiten?</p><p>Met even googlen kwam ik op 'Wist je dat de zon al slaapt', zoiets dergelijks lijkt me leuk.</p><p>Wat zingen jullie voor het slapengaan? ☺️</p>

Niet heel modern maar hier is twinkle little stars heel populair. Ook omdat dit deuntje in zijn muziek knuffel zit. Van een ander deuntje kende ik geen tekst dus daar heb ik zelf een liedje op bedacht, dat vindt hij ook erg leuk dus misschien ook nog een idee.

Wij zingen altijd het 'Wist je dat de zon al slaapt' liedje voor we de nacht ingaan. Overdag zingen we een willekeurig slaapliedje. 

Ik zocht er ook naar in het begin en ben gebleven bij wist je dat de zon al slaapt ? leuk dat je de naam erin verwerkt

Ja hè Jillroos dat lijkt me ook, vinden ze vast mooi zodra ze weten wat hun naam is ?
Dank voor de reacties dames! Ik liep een beetje vast omdat ik zelf nog voornamelijk  christelijke liedjes heb gezongen vroeger, en daarnaast eigenlijk alleen Slaap kindje slaap kende ;)
Wisten jullie trouwens dat het alfabetlied hetzelfde melodietje heeft als, twinkle twinkle little star? Weetje van de dag ?
Kinga ban kende ik niet, klinkt ook warm.
Meer tips welkom hoor! ?

Terug
Bovenaan