Mooi!

Hai hai Kat,

Wat een mooi nummer en die beelden echt super!!
Ik heb het opgeslagen, je krijgt er gewoon kippenvel van zo mooi!!

Bedankt voor de goeie tip Kat..
Heb je meer van die dingen?

Veel liefs Aarbei  

Hallo alle bovenstaande dames,

Dit heb ik weer. Ik wil het muziekje van marco borsato ook beluisteren, maar ik kan hem niet vinden, kijk ik er nou overheen, of moet ik daar nog wat voor doen.
Op het werk kon ik hem niet starten ivm netwerk, en nu ben ik thuis, en nu krijg ik het nog niet ! HELP.

Wie kan me helpen, alvast bedankt. Vera.

Hoi Soraja,

Als je op Speelmij drukt/ aanklikt, zou het liedje+ filmpje gewoon moeten beginnen.

Groetjes, Kat

Deze link stond trouwens op het zwanger zijn forum. Heb hem alleen voor ons gecopieerd. (of eigenlijk mijn man, ik ben niet zo handig met computers)

Kat

Hallo,

Op het maart-forum noemde iemand dit een tranentrekker. Hele watervallen gaan er over m'n wangen!!!!
Dit liedje zong ik altijd voor mijn zoon. Vooral de zin: "Dus neem de tijd". Heeft hij toen letterlijk genomen, want hij kwam 19dagen te laat. Na 2x een miskraam ben ik nu 19,4 wk zwanger.  Het blijft een erg mooi liedje. Wie weet is het dit keer voor op het kaartje....
Heb het liedje ookal vaak geluisterd.

Hopelijk zal jullie wens ook snel uitkomen.

Groetjes,
Winnie

nog wel even een vraagje van iemand die absoluut geen verstand heeft van computers....
ik heb hem opgeslagen in favorieten, ja ja dat is me gelukt...
maar hoe zou je die eventueel kunnen versturen via hotmail?tegen de tijd dat ik zwanger ben lijkt me dat een hele leuke manier voor vrienden

liefs leetje

Hallo,

Ik heb 'm net verstuurd naar mijn man (die aan het overwerken is).
Je doet nieuw bericht.
bovenaan staat een rijtje daarvan neem je invoegen.
doe je bijlage.
kan je gaan zoeken in je documenten (jij had 'm bij muziek staan....)
dan klik het document aan en dan op bijlage
daarna kan je hem versturen.
Hou er wel rekening mee dat hotmail niet veel ruimte heeft en je postvak in opgeruimd moet zijn (hetgenen wat je nog heb staan dus ff opslaan)
ook je verzonden en verwijderde items moeten weg zijn.
Hotmail zal er ws wel wat moeite mee hebben. Het duurde bij mij een aardig poosje voor het bericht verstuurd was (ongeveer 15min) Maar dit ligt ook aan of je adsl hebt of niet. Zo niet (als je een telefoonlijntje nog hebt) zal ik het niet proberen dit gaat nl uuuuuuuren duren dan.

Hoop dat je het begrepen hebt....

Groetjes,
Winnie

Lieve Kat,

Wat een ontzettende mooie beelden!! Dat een kind krijgen echt een wonder
is was ons wel duidelijk. Maar wanneer je dan ook nog zulke beelden ziet:
1 woord: Geweldig!

Essie.

Terug
Bovenaan