mooie orginele jongensnamen

mijn zoontjes heten devin en kyan ,hoorde je eerst bijna nooit ,laatste tijd hoor je wel kyan af en toe eens maar devin bijna nooit,ik krijg er heel veel leuke reacties op,stoer en apart maar ook weer niet te moeilijk zodat ze het wel zelf kunnen uitspreken en schrijven straks.succes met kiezen en de zwangerschap.... groetjes
 
28 maart ben ik bevallen van de derde. Een jongen en die hebben wij Nathan genoemd.
Wij dachten dat deze naam nog redelijk onbekend was, maar ik ben hem hier toch al tegen gekomen. Toch blijf ik het een geweldige naam vinden. Onze tweede is ook een jongen van bijna 3. Hij heet Rian. Voor de volledigheid, de eerste is een meisje Rebecca.
Ik wens je heel veel succes met het vinden van een juiste naam. Ik weet uit ervaring dat dit best wel heel moeilijk kan zijn. groetjes.
 
wij hebben nu 2 jongens en die het yari en lars. ik ben nu weer zwanger en zal weer een jongen worden en wij hebben een naam gekozen uit deze namen:

sven
finn
mats
mika
levi
 
Hoi

Ok deze naam stond al een een keer eerder in het forum, maar toch. Mijn zoon heet Jorik Tijn. De naam Jorik is afkomstig van de friese naam Jork. Dit is een verkorte koosnaam afgeleid van namen met de Germaanse stamvormen ever (everzwijn) en win (vriend). De betekenis van de naam Jorik is "vriend van de ever". De naam Tijn betekend "de kleine krijgshaftige". De naam Jorik kan je ook zo schrijven Yorick. Succes met bedenken voor een naam. Oh mijn dochter heet Myrthe Sanne, misschien heb je ook nog wat aan.

groetjes Marlies
 
Hallo,

Ons zoontje van 3 maanden hebben we Arne genoemd, een Noorse naam. De betekenis is: Hij die strijd als een adelaar.

Ruben vind ik ook een hele mooie naam. Ben deze namen nog niet tegen gekomen inde andere reacties. Misschien heb je er wat aan.

Groetjes,
Suus
 
Naamslinger voor iedereenijk eens op mijn website, daar staan een aantal originele jongens-, maar ook meisjesnamen op. Misschien zit er eentje voor je tussen.

http://eennaamslingervooriedereen.isfantastisch .nl/

Natasja
 
Terug
Bovenaan