mooie orginele jongensnamen

Jeetje wat veel namen heb ik al gezien. Erg leuk hoor.

Wij zijn er ook nog niet uit.

Aantal namen die wij heel leuk vinden;

Sten
Lenn
Jorn
Jesse

Wij komen er niet echt uit. Wat vinden jullie.
 
quote: wendy79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 21:44:46'));

Jeetje wat veel namen heb ik al gezien. Erg leuk hoor.

Wij zijn er ook nog niet uit.

Aantal namen die wij heel leuk vinden;

Sten
Lenn
Jorn
Jesse

Wij komen er niet echt uit. Wat vinden jullie.


Hoi,
Ik vind Sten en Jorn wel leuk; lekker kort en krachtig en je hoort ze (geloof ik ) niet zoveel, vooral Sten niet!

Suc6 met kiezen!

Liefs Nika
 
Hoi,

Erg veel leuk namen al gelezen,
Ons zoontje van net 1 heet Finn (Finn heb ik al een aantal keer gelezen)
Hier nog een paar namen van ons lijstje

Just
Brent
Sil
Senne
Tijn

Succes met je keuze!
 
hoi

ik  heb een zoontje van 5 zijn naam is dealey en een zoontje van 3 weken en zijn naam is jayden
wij zijn er helemaal blij mee 2 mooie jongens met mooie aparte namen xxx trotse mama
 
quote: studiemam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 07:38:07'));


quote: wendy79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 21:44:46'));

Jeetje wat veel namen heb ik al gezien. Erg leuk hoor.

Wij zijn er ook nog niet uit.

Aantal namen die wij heel leuk vinden;

Sten
Lenn
Jorn
Jesse

Wij komen er niet echt uit. Wat vinden jullie.
Hoi,
Ik vind Sten en Jorn wel leuk; lekker kort en krachtig en je hoort ze (geloof ik ) niet zoveel, vooral Sten niet!

Suc6 met kiezen!

Liefs Nika


Leuke namen hoor. Uiteindelijk kies je de naam die het beste voelt en klinkt. En soms weet je het pas zeker als het kindje is geboren. In je lijstje staan Lenn en Jorn, als je twijfelt over deze twee namen dan kun je er ook nog Lennart of Jorne van maken. Twee stoere namen die zeker niet veel voorkomen. Je komt er we uit. Veel plezier met het kiezen.

O ja, wat ook helpt is om de naam heel hard te roepen (alsof je je kind roept om thuis te komen! Helpt echt...)

Groetjes Jacky
 
Ik zag dat je al heel veel reactie hebt gehad maar toch.

Mijn naam is Welmoed en mijn vriend heet Helmich en als ze naar onze namen vragen krijgen we altijd een reactie van huh of nooit van gehoord of ze halen ons doorelkaar.
Dan krijg je namen als Helmoed of Welich enz enz enz.

Zelf vinden wij Pascal erg leuk ook omdat mijn moeder deze achternaam draagt.

Hoop dat je iets aan hebt.( 10 weken zwanger)
 
Hallo

Ik zelf heb 2 jongens en 1 meisje en de namen die ik mijn kinders gegeven heb is Gyani, Giuliano en Ebony

Ik hou ook niet van die oerhollandse namen. Ik vind het prachtig als je namen kiest die je bijna of helemaal niet hoort.

Ik zou heel graag nog een kindje willen en de namen voor die kinders heb ik voor mijn eigen al vaststaan maar tja wat mijn vriend ervan vind is een 2de maar ook deze namen zijn heel apart. Voor een jongen vind ik Titiano heel mooi en voor een meisje vind ik Anoushka heel mooi ( dat betekent: kleine beer op zijn russisch en ik ben een berengek dus dat is gewoon prachtig)

De namen van de jongens zijn afkomstig uit Italië en ook de derde jongensnaam is italiaans. Ebony is een Amerikaanse naam maar die vond ik gelijk mooi en ook Anoushka is gewoon prachtig
Tja dit is wat ik ervan vind, maar ieder heeft zijn eigen smaak.
Maar die gewone neutrale nederlandse namen zoals: Jan, klaas en dergelijke nee daar hou ik ook absoluut niet van.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Groetjes Miranda

P.s. De kinderen van mijn zusje hebben ook hele aparte namen, dat zijn Elora, Ryan en Djanoa
 
Terug
Bovenaan