mooie orginele jongensnamen

En Rymer/Riemer of Rimmer dan??Vind eigenlijk Rimmer leuker maar iemand bij ons uit de vriendenploeg hebben ook een zoontje die zo heet maar aan de andere kant wij zijn nooit bij hun en ze wonen niet bij ons in het dorp dus op zich maakt het dan niet zoveel uit toch ??? Of misschien toch wel ...

Succes ermee!!
 
Wij hebben ook veel moeite om een jongensnaam te vinden. De naam van onze dochter Zoë hadden we al jaren van tevoren bedacht maar nu wil het maar niet lukken. Ian vinden we allebei mooi maar zo heet een goede vriend van ons dus dat wil ik toch liever niet. Nu denk we aan Gian of Quinn.
 
quote: Jolanda 1984 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 22:29:52'));

Ik zoek mooie orginele jongensnamen. Ik heb al heel veel luke meisjesnamen, nu nog jongensnamen, is echt heel erg moeilijk zeg! moet niet oerhollands zijn hoor.
als ik op zo'n internetpagina zoek naar namen moet je altijd een beginletter invullen, maar dan kom je nog niet ver.

xxx jolanda (6 weekjes zwanger)



Hoi jolanda onze zoon heet Thijn, kijk maar wat je er mee doet deze naam kreeg hij omdat er van elke opa een letter in zit, zodoende succes met zoeken ,debora
 
Terug
Bovenaan