mooie orginele jongensnamen

Wat een leuk forum! Ik heb me gelijk geregistreerd, wat enorm veel reacties op een vraag zeg.

Ik heb de naam Pascal pas 1x voorbij zien komen. Zo heet mijn zoontje van 5. Voluit heet hij Pascal Yvo (vernoemd naar mijn overleden moeder Yvonne). Onze dochter heet Romy Elise.
Inmiddels is Jolanda denk ik al zo'n 23 weken onderweg, ik hoop dat ze ons laat weten wat de naam is geworden.

Ik ben pas in het stadium "ik denk dat ik zwanger ben". Maar toch wel gelijk met namen bezig. Zo leuk!

Mijn favorieten in volgorde: Ruben, Lucas, Daniël, Jasper, Bram, Noah.
 
hallo,

onze zonen heten Leon en Ivan  (officieel  Leon Francis en Ivan Thierry) allebei een bekende naam maar niet heel erg veel voorkomend. We zoeken nu alleen nog een 3e jongensnaam want ik ben weer zwanger.

Groetjes Frietje
 
quote: Jolanda 1984 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2007 22:29:52'));

Ik zoek mooie orginele jongensnamen. Ik heb al heel veel luke meisjesnamen, nu nog jongensnamen, is echt heel erg moeilijk zeg! moet niet oerhollands zijn hoor.
als ik op zo'n internetpagina zoek naar namen moet je altijd een beginletter invullen, maar dan kom je nog niet ver.

xxx jolanda (6 weekjes zwanger)



hoi onze zoontjes heten jardi en milan misschien zit er een voor je bij
 
He hallo,
Wij houden zelf ook van originele namen.
Mijn zoon heet dus Troy en onze dochter heet Ghislaine.

Leuke jongens namen vind ik: Keith,Byron,Shawn,Bryce

Liefs,Melissa
 
quote: Manon627 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 15:15:06'));

Hoi hoi,

Mijn zoontje heet Seth.

Groetjes,

Manon



Hey leuk! Die hoor je niet vaak, heb er toevallig 2 id familie. Buiten dat nog nooit gehoord.
 
Terug
Bovenaan