Mooiste moment van de dag....

Dames!

Wat vinden jullie nou het mooiste moment van de dag met jullie kleintje.

Ik vind het iedere ochtend weer zo mooi als ik bij hem kom om hem uit z'n bedje te halen, en dat hij direct begint te lachen als hij mij maar een beetje in't zicht krijgt. Die grote glimlach, dat maakt het begin van de dag direct goed!

Ik ben benieuwd!

Liefs, Margreet en Andries 6.5 maand

hmmm de ochtenden vind ik niet altijd feest omdat Quintus nog steeds niet helemaal door slaapt en mij meestal rond 6 uur wakker maakt....

Ik vind het fijnste moment van de dag s avonds als ik met hem in bad zit. Dat vindt hij helemaal geweldig, dikke pret!

Leuk topic!! Ik vind het leukste moment van de dag als hij 's ochtends heerlijk ligt te keuvelen in bed en hij, ik hem eruit haal, aanvalt op de borst en dan gelukzalig gaat liggen drinken. Af en toe grinnikt hij wat. **smelt**

Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Moonpoontje. Zo herkenbaar! Het leukste is nog wel als hij tussen het drinken door even loslaat, me aankijkt en een heel verhaal vertelt, om vervolgens weer verder te gaan met drinken. Heerlijk!!!

Hier ook 's ochtends als ik hem uit bed haal.
Dan kom ik bij zijn ledikant en krijg dan ook meteen de aller grootste glimlach van hem.
Geweldig!!!!
Of na een dag werken als ik hem weer ophaal van het kdv. Dan krijg ik ook meteen de grootste glimlach en allerlei geluidjes net alsof hij ook even wil vertellen hoe zijn dag was. Heerlijk!!!!

Herkenning! :) Ik geniet 's ochtens erg van haar eerste voeding. Aan de borst bij mij in bed, heerlijk!
Maar het ophalen bij de oppas vind ik ook een fijn moment. De blik van herkenning als ik binnenkom :-D. En samen onder de douche.. en.. Moeilijk om echt te kiezen ;-)

Terug
Bovenaan