Mooiste moment van de dag....

smorgens, als ze net haar buikje vol gedronken heeft, mij met een heel lief lachje een kusje geef en daarna nog snel een paar slokjes melk neem.
en als papa weer thuis komt uit zijn werk!!! ligt ze te schateren van het lachen en aandacht te vragen.... GEWELDIG

Eigen zijn er een paar mooie momenten en ken ook niet echt kiezen...

Smorgens als ik kamertje op kom dat hij dan met heel zijn lichaam beweegt en big smile verschijnt....

Als hij zijn zusje ziet is het altijd BIG SMILE en hoe ze dan samen knuffelen en doen.....

Als ik hem op t kdv ophaal slaapt ie meestal nog en dan maken ze hem wakker en issie beetje boos...totdat ik iets zeg en hij mij ziet dat moment van die herkennig en die smile oooow dan smelt mn hartje....

En tegen papa yarah of mij doet hij altijd aandacht vragen maakt hij een piepgeluidje om iemand van ons te roepen... en blijft hij net zo lang dat gek geluidje maken tot je kijkt en dan lacht ie en wipt ie..... zooo schattig!!

Dus wat moet ik nou toch kiezen??? :D
Wel leuk onderwerp!!!

Poeh, ook inderdaad heel moeilijk kiezen.

als ik haar uit bedje haal dan krijg ik meteen 2 armpjes om mijn nek, heerlijk! als ze in de box of in de wipper zit en ik ben bezig en we kijken elkaar aan dan krijg ik altijd een enorme glimlach van haar, ook dat is heerlijk
aan de borst terwijl ze met haar arm omhoog met mijn haar aan het spelen is, of 's morgens wanneer ik haar liggend voed en ze dit ook probeert maar dan dus in het niets tast, zo lekker slaperig.

alles is genieten!

Leuk!
Ik vind ook de ochtend zooooo heerlijk! Lekker lui allebei, samen, vertrouwd en die ozo bekende vrolijkheid als je het kamertje binnekomt! Heerlijk!
En als papa in the picture is! En in badje! En samen onder de douche en na de avondfles lam op de bank en samen in de auto rijden en als ik m ophaal van het kdv en lekker buiten in de tuin of wandelen en en en en en :)

Terug
Bovenaan