Mooiste verjaardagskado ooit gehad!! Lyanne laat het met trots zien!! (foto)

HE, wat leuk! Ik zag het op je hyves al gekrabbeld maar nu vertel je het echt zelf!!

Gefeliciteerd! Echt geweldig nieuws voor jullie!
enne...welkom bij de zwangere mutsenclub!

Lisenka mv Tessa

Hallo Marieke,

Ben nog niet zolang op het forum, maar las dat je opnieuw zwanger bent!
Gefeliciteerd.

Vind het fijn dat je je nu zo goed voelt!!
Ik weet wat het is om je zo misselijk te voelen. Dat had ik ook, 8 maanden lang, alleen maar overgeven wel 8x per dag en dat ging dag in dag uit zo door.
Ik kon niets en lag alleen maar op bed en sliep veel. Was totaal uitgeput.
Ik durf een 2e zwangerschap nog steeds niet aan. Wat als het weer zo gaat (dat weet je pas als het zover is) en dan nog met een kindje in huis. Mijn hele leven stond stil en dat was echt heel gek en vervelend.

Ik hoop dat je zo goed blijft voelen als nu. Dat gun ik je echt!!
Groetjes, Marianne

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik voel me alleen zo schuldig tegenover mijn nieuwe baas, zou het zo graag willen vertellen, maar eerst door mijn proeftijd en de 12 weken grens heen. Echt moeilijk, want ik zit zo niet in elkaar. Zeker omdat ik vandaag een verjaardagskado kreeg twv €25,00 en er bleef heel veel taart over en ik heb ze wel ingelicht over onze financiele situatie, en daarom kreeg ik een extra bon van €25.00. Zo aardig. Ik hoop zo dat ze ook zo aardig blijven als ik het straks ga vertellen.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en hummeltje 6wkn-5dgn

Hai Marieke

Kan me heel goed voorstellen dat je je schuldig voelt naar je nieuwe baas toe, zéker als ze dan ook nog zo aardig zijn!!! Maar weet je: als ze nu al zo attent zijn, kan het bijna niet anders dan dat dit nieuws ook goed ontvangen wordt. Uiteraard zullen ze balen, maar dat kun je ze niet kwalijk nemen, ze zijn immers een paar maanden een goede kracht kwijt.

Maar jij komt weer terug én je krijgt een kindje. Daar kan niemand lang van balen, ook je baas niet!! Bij mij op kantoor (ik werk als p&o-er) weten we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat de vrouwen van rond de dertig hoogstwaarschijnlijk wel een keer met verlof zullen gaan..... En dat is alleen maar natuurlijk!

Geniet lekker verder en ik wens je écht toe dat je een superzwangerschap zult hebben! Hoe werd er op het nieuws gereageerd tijdens je verjaardag?

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan