hoi cynthia,
Nou ik begrijp je wel hoor, je bezorgdheid als je vorige keer een nare ervaring heb gehad met het niet horen van het hartje,
Moet je nagaan, het is nu al een eigenwijsje.
Nou ik was voor de 20 weken echo ook behoorlijk zenuwachtig hoor.
Maar die plopjes die je voelt, dat is echt je kindje, ik weet het zeker, en op mn werk voel ik het ook echt nog niet.
Alleen als ik thuis heerlijk op de bank zit op op bed ligt.
En het stomme is ,dat als je het een paar keer gevoeld heb, en dan een keer niet maak je je daar weer zorgen over, terwijl dat pas later is dat je het echt elke dag voelt.
Het zal wel weer bij het vrouwzijn horen, al die onzekerheden.
Ik zou zeggen, goed ontspannen als je rust heb, op bank of bed, en dan worden de plopjes steeds duidelijker.
Ik ben ik 2 weken zo hard gegaan met de plopjes dat ik nu mn buik zie bewegen.
Dan nog even over mn zusje, die is 4 weken geleden bevallen, Die had ook de placenta aan de voorkant, en die voelde het pas duidelijk bij 24 weken.
Nou heel veel succes met de echo, en laat wel even weten hoe het was he, of als je meer plopjes gaat voelen.
Mijn zusje zegt, in het begin wacht je erop, en op het laatst schoppen ze zo hard dat je denkt, van heeeej gaat het ,hahahaha
ik ben a.s zaterdag 22 weken, alhoewel de echo wat meer aangaf.
Bij mn 10 weken echo ging er bij de metingen bijna een week af, en nu komt die week toch weer terug.
Braaf kind he.
Ga je trouwens ook vragen wat het word,
Wij weten het samen wel, heel leuk vind ik, maar ook wel weer spannend want hebben ze het wel goed gezegd.
Nou dat laat ik nog wel een keer controleren bij een pretecho kliniek.
nou heel verhaal weer.
liefs jolanda