Morgen 20 wkn en voel nog niets

Ik ben morgen 20 wkn zwanger en volgens mij heb ik nog niet echt iets gevoeld tenminste ik ben er niet helemaal zeker van. Ben steeds zo onzeker iedereen voelt wat en bij mij nog steeds niet. Had van de week wel een keer toen ik op de bank lag dat ik heel licht iets voelde zo van plop heel licht maar dan twijfel ik weer van was dat wel wat.

Hoi
Ik ging ook pas wat voelen rond de 20 weken, net daarvoor begon het bij mij met plopjes
En vanaf de 20 weken werd het alleen maar meer.
Ik heb ook bij de 20 weken echo te horen gekregen dat mijn placenta aan de voorkant ligt dat dan ga je ook later je kindje voelen omdat die placenta er nog voor ligt.
Ben nu bijna 22 weken en voel het nu elke dag, maar dan wel als ik bv heel rustig op de bank ligt of op bed.
Dus echt ontspannen.
Bij de vk vertelden ze mij dat je het tussen week 18 en 22 een beetje gaat voelen, en op de internet lees je veel dat je het vanaf week 26/28 echt elke dag voelt
Ik zou me geen zorgen maken, want ik weet bijna zeker dat dat plopje waar je aan twijfeld je kindje geweest is ,want het eerste plopje is ook heel raar en onzeker.
Heb je je 20 weken echo al gehad,
dan weet je ook hoe je placenta ligt.

Hoop dat je snel veeeeel meeeer plopjes gaat voelen
liefs jolanda

oja, ik heb ook maar onzeker zitten wachten omdat je bij een heleboel leest vanaf een week of 17, maar goed, bij mij dus vanaf een week of 20

Het leven voelen, is bij iedereen verschillend. Je hoeft je er geen zorgen om te maken dat je nog niets voelt. Misschien herken je het nog niet of ligt je placenta inderdaad voor en dan voel je sowieso minder leven zeggen ze.
Succes en genieten bij echo morgen!
Groetjes mira

no worries! het verschilt echt heel erg bij iedereen. ik voelde het al extreem vroeg, 14/15 week, maar een vriendin van mij begon het vanaf 22 weken te voelen. maakt niets uit!
enne...dat plopje is zeker je kindje geweest hoor!!
groetjes sabine

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je reactie.
Ik ben gewoon enorm onzeker ook omdat  paar  wkn geleden bij verloskundige het hartje niet konden horen, direct echo gehad en placenta lag er voor. vorige week controle gehad toen na lang zoeken wel gevonden.

Ik heb woensdag de 20 wkn echo en zit erg in de zenuwen.

Op m'n werk voel ik helemaal niets en thuis zo nu en dan denk ik het als ik rustig op de bank tv zit te kijken dan zo'n plopje en dan denk ik he he en dan nee dat zullen m'n darmen wel geweest zijn.

Maarja denk dat ik maar gewoon af moet wachten.

Hoeveel weken ben jij nu zwanger?
Heel veel succes met je zwangerschap en hoop inderdaad dat er nog heel veel plopjes spoedig zullen komen.

Liefs
cynthia

Komt vanzelf joh. Je hoeft je daarom geen zorgen te maken.
Zelf was ik er ook vroeg bij, zeker voor een eerste kindje.
Met 16 weken voelde ik die kleine al en met 17 weken dagelijks.  
Maar het is voor iedere  zwangere natuurlijk weer anders.  

Groetjes,  

Conny  

hoi cynthia,
Nou ik begrijp je wel hoor, je bezorgdheid als je vorige keer een nare ervaring heb gehad met het niet horen van het hartje,
Moet je nagaan, het is nu al een eigenwijsje.
Nou ik was voor de 20 weken echo ook behoorlijk zenuwachtig hoor.
Maar die plopjes die je voelt, dat is echt je kindje, ik weet het zeker, en op mn werk voel ik het ook echt nog niet.
Alleen als ik thuis heerlijk op de bank zit op op bed ligt.
En het stomme is ,dat als je het een paar keer gevoeld heb, en dan een keer niet maak je je daar weer zorgen over, terwijl dat pas later is dat je het echt elke dag voelt.
Het zal wel weer bij het vrouwzijn horen, al die onzekerheden.

Ik zou zeggen, goed ontspannen als je rust heb, op bank of bed, en dan worden de plopjes steeds duidelijker.
Ik ben ik 2 weken zo hard gegaan met de plopjes dat ik nu mn buik zie bewegen.

Dan nog even over mn zusje, die is 4 weken geleden bevallen, Die had ook de placenta aan de voorkant, en die voelde het pas duidelijk bij 24 weken.

Nou heel veel succes met de echo, en laat wel even weten hoe het was he, of als je meer plopjes gaat voelen.
Mijn zusje zegt, in het begin wacht je erop, en op het laatst schoppen ze zo hard dat je denkt, van heeeej gaat het ,hahahaha

ik ben a.s zaterdag 22 weken, alhoewel de echo wat meer aangaf.
Bij mn 10 weken echo ging er bij de metingen bijna een week af, en nu komt die week toch weer terug.
Braaf kind he.

Ga je trouwens ook vragen wat het word,
Wij weten het samen wel, heel leuk vind ik, maar ook wel weer spannend want hebben ze het wel goed gezegd.
Nou dat laat ik nog wel een keer controleren bij een pretecho kliniek.

nou heel verhaal weer.
liefs jolanda

Terug
Bovenaan