Morgen 20 wkn en voel nog niets

Ja inderaad nu al eigenwijs.
Nou dan ga ik vanavond vanuit m'n werk weer rustig liggen op de bank en afwachten.

En de dagen lijken ook nog zolang te duren voor het woensdag is.
Maarja nog maar even geduld en we willen graag weten wat het wordt, eerst wilde ik het niet maar ben nu toch wel heel erg benieuwd.

Op sommige dagen heb ik ook zo'n strakke buik en vooral rond mijn navel.
Maar wel fijn want ik ga dan woensdag voor de 20 wkn echo en die week daarop de vrijdag heb ik weer controle.

En jij heb dan nu op de 3 wkn controle?
Al een afspraak voor de prectecho?

Nou ben benieuwd hoor, en bedankt voor je reacties

Hallo allemaal,

Nou afgelopen vrijdag 20 wkn en eigenlijk sindsdien voel ik wat, vooral als ik rustig op de bank lig en op bed dan gaat het soms lekker tekeer, niet heel hard maar zachte stompjes. Echt een heerlijk gevoel geeft me dat.

A.s woensdag 20 wkn echo, spannend!!!!!!

heej wat fijn dat je het gaat voelen, en wat een apart gevoel he, al die plopjes.
Nou als je 2 weken verder bent dan ga je ook je buik zien bewegen, tenminste dat had ik, dus wie weet is dat bij jou ook wel,
Dat is helemaal een gek gezicht hoor, zo'n golvende buik.

Nou ik zou zeggen een hele fijne echo woensdag en veel succes.
Kom dan wel weer even kijken of alles goed was.
En ga je ook nog vragen wat het word, of hou je dat al verassing met de bevalling
of voor ons, dat kan ook nog.

liefs jolanda

Hoi Jolanda,

Het is toch normaal dat je het nu niet iedere dag voelt bewegen.
Gisteren voelde ik het namelijk ook op mn werk bewegen maar heb vandaag echt nog weinig of niets gevoeld.

Eerst had ik zoiets van ik wil het echt niet weten maar heb nu al een paar weken zoiets van ja wil het toch wel heel graag weten. Dus ga er morgen wel naar vragen of ze het kunnen zien en dan mag van mij iedereen het weten.
Dus morgen of donderdag zal ik het hier ook bekend maken, maar het belangrijkste van morgen vind ik dat het gezond is, vind het zo spannend.

Liefs
cynthia

hoi
Nou ik had precies het zelfde probleem als jij in het begin met het bewegen.
Eerst 3 dagen wel en ineens na een dag werken helemaal niet, Best wel over in gezeten en alles weer eens afgespeurd op het internet. Maar ik had gevonden dat je het dus rond deze tijd gaat voelen bewegen maar dat het elke dag bewegen pas is vanaf week 26/28, dus daar was ik wel weer gerust door.
Maar nu voel ik het echt elke dag, en de ene dag wel meer als de ander, maar wel elke dag.
En dat ging best snel, heb het maar anderhalve week een beetje gevoeld.
Dus geen zorgen, en heel stom, ik had het idee dat ik meer ging voelen toen ik de 20 weken echo had gehad en ik had gezien en gehoord dat nu alles goed is.
Een soort van geruststelling ofzo.

JIj heel veel plezier morgen, en wel genieten hoor, want het is wel echt medisch,  maar  je gaat toch je kindje zien.
En al die bewegingen, ik heb echt genoten.
Wij weten ook wat het word, en ik wilde het voor me houden maar nu na een week of wat ga ik me toch verkletsen dus vertel ik het nou aan degene die het echt willen weten
Wij krijgen een meisje.
Ik wist het echt niet en mn vriend was overtuigd van een meisje,
en jullie, had je het goed na de echo.

kom morgen even kijken hoor.
veel succes.
liefs jolanda

Hoi Jolanda,

Nou de echo gehad en alles is in orde, zo mooi om te zien.
Op een gegeven moment vroeg hij van en weten jullie nu wat het is dus wij zeiden nee oh zei hij zagen jullie het niet, nou dan gaan we nog eens een x kijken. Zagen dus nog niets en toen zei hij nou hier zie je wat zitten, we krijgen een jongetje.
Mijn voorgevoel dacht het al en iedereen zei dat het een jongetje zou worden maar ik dacht tja ze zeggen zoveel en dan nu toch echt gezien.

En direct leuke kleertjes gekocht voor echt een jongetje.
Zijn echt super gelukkig en vooral omdat het gezond is dat is en blijft toch het belangrijkste.

Leuk jullie een meid, hou me op de hoogte en succes verder.
Liefs
cynthia

Terug
Bovenaan