Morgen 7dpo, testen?

<p>Morgen 7 dpo (7 dagen na positieve ovulatietest) heeft het dan überhaupt zin om te testen?</p><p>Iemand ooit zo vroeg positief getest?</p>
 
Als je wil testen kan het alleen met een extra gevoelige. Maar zoe toch echt wachten tot 10 dpo. Liefst 14 dpo.

Ik heb ook op 9 dpo getest en had toen een licht streepje maar omdat die zo ligt was doe je later toch nog meer testen om te kijken of het donkerder word.
 
Ik kan nooit 14dpo testen omdat mijn Lutale fase nooit zo lang is. Rond 9/10/11 dpo begint mijn menstruatie. 
Vorige zwangerschap, 10dpo heeeeel licht positief getest, mijn man zeg de streep niet eens. Maar als je daarvoor alleen spierwitte testjes hebt gehad zie het zelf wel.
Hmm dan kan ik vrijdag pas met ochtendurine testen, ik kan nu niet meer aan een extra gevoelige komen helaas.
 
[quote quote=10460757]Ja. Gelijk 1-2 weken zwanger. Nu zoontje van 4 maanden[/quote]Zo dat is vroeg! Morgen ben ik ook 7 dpo
 
[quote quote=10460756]Morgen 7 dpo (7 dagen na positieve ovulatietest) heeft het dan überhaupt zin om te testen?Iemand ooit zo vroeg positief getest?[/quote]We lopen gelijk op, spannend. Moet je ook 24 juni ongesteld worden? Al hopen we van niet natuurlijk.
 
[quote quote=10460786] We lopen gelijk op, spannend. Moet je ook 24 juni ongesteld worden? Al hopen we van niet natuurlijk.[/quote]
Spannend! Flo app geeft idd aan 24juni, maar die heeft mijn cyclus nog niet goed door. Ik zou eigenlijk ongv 20juni ongesteld moeten worden (korte cyclus) Wnr ga jij testen?? 
 
Terug
Bovenaan