Morgen 7dpo, testen?

Oh spannend Veerr! Ik ga pas over een week testen. Ben soms heel licht misselijk. En heb tintelingen rond de schaamstreek. Maar dat kunnen ook de darmen zijn. Verder veel last van mijn onderrug en gespannen borsten. Jij dan?
 
[quote quote=10460799]Oh spannend Veerr! Ik ga pas over een week testen. Ben soms heel licht misselijk. En heb tintelingen rond de schaamstreek. Maar dat kunnen ook de darmen zijn. Verder veel last van mijn onderrug en gespannen borsten. Jij dan?[/quote]
Wat knap van jou! Helaas heb ik gern earlt testen meer in huis dus zal tot vrijdag moeten wachten. 
Ooh dat klinkt wel hoopvol Lola! Ik heb een beetje een menstruatieachtig gevoel, dus ben benieuwd of het mijn menstruatie is of toch een zwangerschap?
 
Ik denk niet dat het deze ronde raak is hoor. Ik heb altijd last van deze symptomen voor mijn menstruatie. Maar goed, wie weet…..ik hoop natuurlijk van wel. Welke early test gebruik je?
 
[quote quote=10460813]Ik denk niet dat het deze ronde raak is hoor. Ik heb altijd last van deze symptomen voor mijn menstruatie. Maar goed, wie weet…..ik hoop natuurlijk van wel. Welke early test gebruik je?[/quote] Ik hoop voor je dat het toch raak is! Sommige hebben dezelfde symptomen als bij menstruatie andere juist geen symptomen er is eigenlijk pijl op te trekken. Ik moet wel zeggen dat ik bij mn 1e zwangerschap de innesteling voelde, dag 5 dpo was dat. Ik gebruik de kruidvat 2 voor 5 euro met zo een pipetje of die van action de vroege. Ik vond de early predictor ook heel goed! 
 
Ik heb gedroomd dat ik een positieve test had hahah. Heb op dit moment tintelingen achter mijn schaambot….mijn darmen zijn van slag dus dat zou het ook kunnen zijn (helaas).
 
[quote quote=10460901]Ik heb gedroomd dat ik een positieve test had hahah. Heb op dit moment tintelingen achter mijn schaambot….mijn darmen zijn van slag dus dat zou het ook kunnen zijn (helaas).[/quote]
Ooee haha nou wie weet komt het uit!
Ik kon het niet laten en heb een test gedaan, maar was wel een gewone test, sws geen kans van slagen haha was ook zoals verwacht negatief.
 
Wat jammer! Ik begrijp het wel hoor. Sommige vrouwen testen wel positief ruim voor hun NOD.
Ik ga voor je duimen.
Ik heb zelf de hele ochtend vervelende tintelingen/steken rond de schaamstreek ?
 
Ik heb een beetje zitten lezen en bijna niemand test 7dpo al positief, uitzonderinen daar gelaten. Het is ook 7 dagen na positieve ovulatietest het eitje springt ook een dag max 2 dagen later dus eigenlijk zit je dan 5 a 6 dpo? veel te vroeg om te testen.
Ooh wat vervelend zeg, is dat altijd zo als je menstruatie opkomt of is dit nieuw?
 
Terug
Bovenaan