morgen al naar de verloskundige

Hoi allemaal

Ben 5 weken zwanger, maar heb al last van pijn onder in mijn buik, schaambeen, (soms lies) is een trekkende pijn en soms steken in mijn buik.
Vandaag werd dit alleen maar erger tijdens het werk, dus heb mijn vk gebeld. Lijkt soms wel groeipijn. Heb uitleg gegeven van mijn klachen en mijn onzekerheid (die heel erg is).
Voel niet dat er is mis is, maar deze klachten zijn wel heel vervelend (al vind ik alle klachten prima, als mijn zwangerschap maar goed gaat) Maar wordt wel onzeker hier van, en wil wel weten wat ik met deze klachten moet en wil wel gerustgesteld worden.
Net wat gelezen over bekken pijn en bekken instabiliteit en klachten komen wel overheen. Dus denk dat ik snel een band moet gaan halen, voor stevigheid. Ondersteun mijn buik (die al goed te zien is, maar ik ben wel stevig, maar de buik neemt nu al toe)

Nou heel verhaal.

Mensen ervaring met deze klachten vroeg in de zwangerschap? En wat deed jij hier aan?

yvonne
 
hey!

kan me goed voorstellen dat je gerust gesteld wilt worden hoor! je verhaal komt me bekend voor, ik had vanaf de 7 weken ook deze pijn, en dan met name bij mijn schaambeen. Ik ben hier gewoon mee door gegaan (werk in de zorg) en na anderhalve week kon ik echt niet meer! met de 9 weken was ik bij de fysio, en daar bleek dat mijn bekken scheef werden getrokken door de groei van de baarmoeder! Ik dacht dat dat nooit al zo vroeg kon,maar doordat ik veel blaasonstekingen heb gehad (13 in een jaar) heb ik veel littenweefsel ontwikkeld, hierdoor was alles erg "stug" en werden mijn bekken scheef getrokken. Ben onder behandeling gebleven bij de fysio en osteopaat. Nu ben ik 38 weken zwanger, en moet zeggen ik heb de hele zwangerschap veeel last gehad, en ben nu wel aan het aftellen hoor!

sorrie voor mijn lange verhaal, misschien heb je er iets aan!

Liefs!
 
hoi hoi

ook ik heb die klachten en loop vanaf 12 weken bij de fysio. ik heb de klachten ook al vanaf het begin. doordat ik vanaf de 9 de tot de 12de week helemaal niks mocht had ik er toen even geen last van.
maar ik heb dus al vanaf de 12de week fysio en sinds 3 a 4 weken een bekkenband om, en moet zeggen dat het hierdoor redelijk goed te houden is.
ben nu 25wk zwanger
 
Goed te lezen dat andere mensen deze klachten ook heeft. (al gun ik het niemand natuurlijk) Dacht al dat ik de enigste was.
Om 11.00 uur naar de verloskundige en we wachten af. Voel ook niet dat het niet goed is, dus dat is wel fijn!!

x yvonne
 
hoi yvonne
ik ben ook waarschijnlijk ca 5 weken zwanger en heb ook steken onder in me buik.als ik buk is het erger.
ook heb ik last onder in me rug.
ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
ik heb al 2 kids en bij die 2 zwangerschappen had ik ook al vrij vroeg last van kwaaltjes
succes dalijk.

groetjes patries
 
Gelukkig hebben jullie dit ik. Ben nu net 4 wk ( de test is bij wijze van spreke nog nat) en voel ook steeds wat krampen onderin buik en rug. Ben zo bang dat ik alsnog ongesteld ga worden!
 
Ik heb ook precies dezelfde pijnen.
Er Hebben al veel moeders tegen mij gezegt dat dit allemaal normaal is.
dus geen zorgen.

Ik ben zwanger van mijn 1e maar ook best een beetje onzeker.
maar gelukkig heb je veel aan je omgeving die je daar gerust mee kan stellen..

geniet ervan!!

 
Terug
Bovenaan